جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > همایش توسعه سرمایه‌گذاری با حضور مقامات ملی و بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

همایش توسعه سرمایه‌گذاری با حضور مقامات ملی و بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد که روز پنجشنبه 12 مهرماه جاری، این کلانشهر میزبان سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان و مقاماتی ملی و بین‌المللی خواهد بود.

حمیدرضا اسماعیلی دوشنبه 9 مهر به خبرنگاران گفت: سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری، فرصتی برای حضور مقامات بلندپایه ملی، مسئولین استانی و مجموعه‌های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه‌های مالی است که با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کنند.

به گفته معاون شهرداری شیراز؛ در این همایش، جمعی از سفرا، دیپلمات‌های ارشد و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های کره جنوبی، مالزی، ازبکستان، روسیه، صربستان و رومانی، رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و تعدادی سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف، میهمان ویژه‌ی مجموعه مدیریت شهری شیراز خواهند بود.

امضای میثاق نامه همدلی و همکاری مدیران در راستای کاهش موانع و تسهیل و تسریع در فرایند سرمایه‌گذاری، امضای پیمان همکاری مثلث گردشگری میان شهرهای شیراز، اصفهان و یزد ازجمله موارد این رویداد بین‌الملل است که اسماعیلی به آن‌ها اشاره کرد.

این مقام مدیریت شهری در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری گفت: معرفی سرمایه‌گذارانی که در حال اجرای پروژه مشارکتی در شیراز هستند، کلنگ‌زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوع تبیین آیین‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور و تبادل تجربه در خصوص روش‌های تأمین مالی پروژه‌های زیرساخت شهری و هوشمندسازی نیز بخش‌های مختلف این رویداد است.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب