جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > رایزنی شهرداری با چینی‌ها برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

رایزنی شهرداری با چینی‌ها برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

نشست رایزنی مسئولان شهرداری با هیئت چینی متشکل از شرکت‌های تولید و تامین کننده واگن و خودرو، برای واردات ناوگان حمل و نقل عمومی و نوسازی این ناوگان در شیراز، برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، هدف از برگزاری این نشست را استفاده از فرصت‌های همکاری بین‌المللی برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ارتقاء سطح رفاه و آسایش شهروندان ذکر کرد.

هادی شه‌دوست شیرازی جزئیات همکاری شهرداری با شرکت‌های تولیدکننده و تأمین‌کننده خارجی به‌منظور نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کلان‌شهر شیراز ازجمله خرید اتوبوس‌های دیزلی، هیبریدی و تاکسی را در جلسه مشترک مدیران مجموعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با شرکت‌های تأمین‌کننده داخلی و خارجی تشریح کرد.

او خاطرنشان کرد: در این جلسه پس از ارائه و معرفی جزئیات محصولات با شاخص‌های مختلف توسط نمایندگان چینی، شیوه‌های همکاری دوجانبه فی‌مابین شهرداری شیراز و تولیدکننده‌های خارجی موردبررسی قرار گرفت.

شه‌دوست شیرازی گفت: هدف از این همکاری، واردات ناوگان حمل‌ونقل عمومی متناسب با فناوری‌های روز دنیا و افزایش رفاه و رضایت شهروندان برنامه‌ریزی‌شده است.

او گفت: نمایندگان هیئت خارجی با توجه به همکاری و قرارداد با شاخص‌های مختلف، نسبت به سفارشی‌سازی اتوبوس و تاکسی بر اساس نیازهای شهرداری و شهر شیراز اعلام آمادگی کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: اولویت شهرداری واردات اتوبوس‌های دیزلی و پس‌ازآن ناوگان حمل‌ونقل هیبریدی و تاکسی خواهد بود.

 شه‌دوست گفت: باید مشخصات فنی و کامل اتوبوس‌های مورد نظر براساس نیاز شهر شیراز در قرارداد گنجانده و به شرکت‌های تولیدکننده و تأمین‌کننده خارجی ارائه شود، ضمن اینکه دل‌نگرانی‌هایی در رابطه با نحوه خدمات پس از فروش اتوبوس‌ها وجود نداشته باشد و در نهایت تصمیم‌گیری لازم انجام شود.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب