جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ایجاد وفاق بین اعضای شورا ضروری ترین وظیفه روسای شوراها و عامل اصلی پیشبرد امور  است

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان

ایجاد وفاق بین اعضای شورا ضروری ترین وظیفه روسای شوراها و عامل اصلی پیشبرد امور  است

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در گردهمایی روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان عنوان کرد : ایجاد وفاق بین اعضای شورا ضروری ترین وظیفه روسای شوراها و عامل اصلی پیشبرد امور است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در گردهمایی روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان با موضوع برنامه ها و اولویت های پیگیری در سال چهارم دوره ششم شوراهای اسلامی گفت : شوراهای اسلامی شورای شهرها هستند نه فقط شورای شهرداری ، لذا تعامل با ادارات مختلف و هم افزایی امکانات آنها و ایجاد وفاق بین آنها و شهرداریها برای پیشبرد بیشتر امور از جمله وظایف اعضای شوراها است تا بتوانند در توسعه شهری موثر باشند. 

مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: ایجاد وفاق بین اعضای شورا ضروری ترین وظیفه روسای شوراها و عامل اصلی پیشبرد امور  است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 370 فعالیت در شهرداری ها انجام می شود، گفت: توجه به گردشگری در شهرها، سرمایه گذاری متعادل 
، مناسب سازی فضا برای معلولین و افزایش ماشین آلات و تجهیزات شهری در راستای رفاه شهروندان از موضوعات مهم قابل پیگیری در سال چهارم است.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری در ادامه ، توجه به نقاط محروم شهرها ، نشاط اجتماعی، نامگذاری مناسب معابر ، تعامل با مساجد و ایجاد پارک ها و اماکن ورزشی به صورت عادلانه در نقاط مختلف شهر را از دیگر موضوعات با اهمیت در مدیریت شهری خواند .

در این جلسه تعدادی از روسای شوراهای اسلامی شهر ها نیز نقطه نظرات خود را بیان و سوالات خود را مطرح کردند که توسط کارشناسان دفتر توضیحات لازم ارائه شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب