جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > اعلام فرآیند ثبت‌نام برای انتخاب صادرکننده نمونه ملی در فارس

اعلام فرآیند ثبت‌نام برای انتخاب صادرکننده نمونه ملی در فارس

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد: صادرکنندگان استان تا پایان روزسه شنبه، ۱۰ مهرماه سال جاری فرصت دارند مدارک خود را برای معرفی صادرکننده برگزیده ملی بارگذاری کنند.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات، گفت: با اعلام زمان ثبت‌نام صادرکنندگان از سوی وزارت صمت، متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند برای شرکت در فرآیند این انتخاب از مورخ ۵ مهرماه لغایت پایان روز سه‌شنبه، ۱۰ مهرماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این فرآیند در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد، افزود: متقاضیان شرکت در رویداد انتخاب صادر کننده نمونه ملی امسال باید در سامانه topexporter.tpo.ir ثبت نام و مدارک مورد نیاز را متناسب با شاخص‌های ارزیابی، بارگذاری کنند.

ایزدی گفت: ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمت انجام خواهد شد و تاریخ مندرج غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاههای متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت فارس گفت: امسال فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی فقط از طریق درگاه سامانه الکترونیکی انجام می‌شود، بنابراین متقاضیان از مراجعه حضوری به دبیرخانه یا ارسال فیزیکی مدارک اجتناب کنند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب