جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > افشای راز جسد سوخته در زیرزمین

افشای راز جسد سوخته در زیرزمین

تحقیقات جنایی در مورد جسد کشف شده مردی که تصور می‌شد برای از بین بردن آثار جرم آتش زده شده است به افشای راز اعتیاد قربانی منجر شد.

تحقیقات جنایی در مورد جسد کشف شده مردی که تصور می‌شد برای از بین بردن آثار جرم آتش زده شده است به افشای راز اعتیاد قربانی منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، اواخر هفته گذشته کشف جسد مردی به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع داده شد. ماموران حاضر در صحنه کشف جسد به بازپرس گفتند رهگذران بوی بدی را استشمام کردند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. پس از آن با حضور ماموران پلیس و کارگران ساختمان، جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله کشف شد که سوخته بود و تصور می‌شود برای از بین بردن آثار جرم آتش زده شده است.

به این ترتیب با دستور بازپرس جنایی تیم تحقیق متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان اداره تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی در محل کشف جسد حضور یافتند.

با شروع تحقیقات جنایی و بررسی شواهد و قرائن موجود پرونده قتل مختومه و تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد. نتایج تحقیقات ماموران پلیس و دیگر عوامل صحنه جرم حکایت از آن داشت که جسد متعلق به مردی ۶۰ ساله و معتاد است. کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی پی بردند جسد قربانی حادثه احتمالاً برای مصرف مواد مخدر به آن ساختمان رفته بود که پس از مصرف فوت شد و روی آتش سقوط کرد. پس از آن جسدش دچار سوختگی شد و چند روزی از مرگ او گذاشت تا اینکه رهگذران به خاطر استشمام بوی تعفن متوجه جسد شدند.

در نهایت با جمع‌بندی مجموع اطلاعات به دست آمده از تحقیقات عوامل جنایی پرونده قتل مختومه شد. با این وجود با دستور بازپرس کشیک قتل جسد برای شناسایی و انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافت تا نتیجه نهایی پس از انجام دقیق معاینات کارشناسان پزشکی قانونی هویت متوفی و دلیل اصلی مرگ او مشخص و ضمیمه پرونده شود.

منبع: etemadonline-676098

برچسب ها
نسخه اصل مطلب