جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پایان تهدید تعلیق ایران در یک رشته ورزشی

پایان تهدید تعلیق ایران در یک رشته ورزشی

با صدور سند پرداخت بدهی‌های انباشته شده از سوی فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری، پرونده این بحران طولانی‌مدت بسته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد، در پی تلاش‌های گسترده رسول اسدی رئیس فدراسیون، بدهی‌های سنگینی که بیش از یک دهه و به دلیل سهل‌انگاری بر دوش دوچرخه‌سواری ایران سنگینی می‌کرد، نهایتا تسویه شد. با امضای سند پرداخت این بدهی‌ها، تهدید تعلیق دوچرخه‌سواری ایران از سوی فدراسیون جهانی (UCI) مرتفع شد.
رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری که برای شرکت در کنگره سالانه UCI در زوریخ به سر می‌برد، در این خصوص اظهار داشت: بدهی‌های انباشته شده از سال‌های گذشته، از جمله هزینه‌های رویدادها، حق عضویت‌های پرداخت نشده، جریمه‌های دوپینگ و تعهدات برگزار نشده مسابقات، باعث شده بود تا دوچرخه‌سواری ایران در آستانه بحرانی جدی قرار گیرد. خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم موفق شدیم این بدهی‌ها که به آبروی کشور هم لطمه می‌زد را قبل از ورود نام ایران به وضعیت قرمز و تعلیق دوچرخه‌سواری کشور، پرداخت کنیم.
وی افزود: پرداخت این بدهی‌ها گامی مهم در جهت احیای دوچرخه‌سواری ایران و بازگرداندن اعتبار این رشته ورزشی در سطح بین‌المللی است. با تسویه این بدهی‌ها، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فدراسیون جهانی حمایت بیشتری از دوچرخه‌سواری ایران به عمل آورد.
در کنگره سالانه UCI که همزمان با مسابقات قهرمانی جهان در زوریخ برگزار می‌شود، رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، به عنوان یکی از اعضای هیئت نمایندگی کنفدراسیون آسیا حضور دارد.

257 251

منبع: khabaronline-1963345

برچسب ها
نسخه اصل مطلب