جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > درخواست پیشکسوت استقلال؛ هلدینگ سمیعی را هم کنار بگذارد!

درخواست پیشکسوت استقلال؛ هلدینگ سمیعی را هم کنار بگذارد!

پیشکسوت باشگاه استقلال طی یادداشتی درخواستی جالب از مدیران هلدینگ خلیج فارس را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پی ناکامی تیم فوتبال استقلال در دربی 104 حجم و دامنه انتقادات علیه کادر فنی و مدیریتی این باشگاه افزایش یافته و کار به جایی رسیده که شرایط نیمکت و حتی مدیریت آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. شدت اعتراضات ناشی از این شکست آنقدر بالا است که بسیاری از پیشکسوتان و گروه‌های هواداری استقلال که تا پیش از این حامی جواد نکونام یا فرشید سمیعی بودند حالا مواضعی متفاوت نسبت به این دو گرفته‌اند.

به نقل از ورزش سه، در همین خصوص مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، در یادداشتی که در اختیار خبرنگار ما قرار داده نوشته است:

"اکنون که استقلال متعاقب ناکامی‌های متوالی در لیگ برتر ایران با استعفای جواد نکونام سرمربی خود مواجه شده با آقایان عبدالعلی علی عسگری و احمد شهریاری، مدیران هلدینگ خلیج فارس، از سر دلسوزی صحبتی دارم.

حالا که سرمربی استقلال استعفا داده و مدیران هلدینگ باید مربی جدیدی را استخدام کنند بهترین فرصت است که این باشگاه بزرگ از بعد مدیریتی نیز تقویت شود. فرشید سمیعی در این مدت نشان داد که "اندک توانی" برای مدیرعاملی هیچ باشگاهی ندارد، چه برسد به مدیریت امور باشگاه بزرگ استقلال!

سمیعی در این مدت نه‌تنها نتوانست هیچ حاشیه‌ای را کنترل کند، بلکه خود یکی از حاشیه‌سازان اصلی استقلال، به ویژه قبل از مسابقه حساس دربی بود. تنها کاری که سمیعی به آن افتخار کرد حل مشکل مهرداد محمدی بود که آن هم بخاطر سومدیریت خود سمیعی، این بازیکن به مسابقه شهرآورد نرسید. سمیعی اگر بعد از مسابقه اول استقلال مقابل شمس آذر، این بازیکن موثر تیم خود (مهرداد محمدی) را از لیست خارج نمی‌کرد پس از طی ۳ جلسه محرومیت، او می‌توانست مقابل پرسپولیس بازوی توانمندی برای استقلال باشد، اما یک بی‌درایتی کودکانه این فرصت را از مهرداد و تیم استقلال گرفت."

در بخش پایانی یادداشت مهدی پاشازاده آمده:

"استقلال مرد عمل می‌خواهد درحالی‌که سمیعی عاشق این است که در صفحات و رسانه‌های ورزشی نامش برده شود و ترجیحا از او تعریف کنند، درحالی‌که حقیقت این است که عملکردش جای تعریف ندارد. حالا همه هواداران می‌دانند ایشان درباره کوین یامگا و منتظر محمد هم چه عملکردی داشت؛ به همین خاطر انتظار می‌رود آقایان علی عسگری و شهریاری با عزل فرشید سمیعی و انتخاب جایگزین شایسته، خون تازه‌ای در رکن مدیریتی استقلال تزریق کنند تا تیمی با میلیون‌ها عاشق برای موفقیت در ادامه فصل امیدواری داشته باشد. خواهشاً به فکر هوادار باشید و تصمیمات درست بگیرید. من شخصا به آینده این تیم امیدوارم و مطمئن هستم که پتانسیل بالایی دارد. هوادار دوست دارد تیمش فوتبال بازی کند. این خواسته به حق هوادار قابل برآورده شدن است به این شرط که افراد درست منصوب شوند و کارشان را درست انجام دهند."

257 251

منبع: khabaronline-1963157

برچسب ها
نسخه اصل مطلب