جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > مدیریت شهری جبهه اصلی خدمت‌رسانی برای ایجاد رضایتمندی مردم است

در جلسه شورای معاونین شهرداری شیراز مطرح شد؛

مدیریت شهری جبهه اصلی خدمت‌رسانی برای ایجاد رضایتمندی مردم است

شهردار شیراز در جلسه شورای معاونین شهرداری این کلان‌شهر بابیان اینکه باید در مسیر شهدا گام برداریم، گفت: شهرداری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ساختن شهری درخور شهروندان و ایجاد رضایتمندی مردم است که با تلاش شبانه‌روزی سعی خواهیم کرد تا این خدمت‌رسانی را با تلألؤ یاد شهدا گره بزنیم.

جلسه شورای معاونین شهرداری شیراز با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، محمود صفایی رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و جمعی معاونین و مدیران شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس برگزار شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز که ریاست دو کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید فارس را بر عهده دارد،  در این جلسه به تشریح اقدامات انجام‌شده در این حوزه پرداخت.

محمدحسن اسدی همچنین به بهره‌برداری از پروژه بزرگ‌مقیاس محور شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی هم‌زمان با برگزاری این کنگره ملی که محور جنوبی آن در دهه فجر گذشته به افتتاح رسیده بوده، اشاره و اعلام کرد: این ابر پروژه که نقش بسزایی در کاهش و تسهیل ترافیک در محور شمال- غربی شیراز است، در راستای بسته ۱۰۰ همتی افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری شیراز است.

این مقام ارشد مدیریت شیراز بابیان اینکه باید در مسیر شهدا گام برداریم، گفت: شهرداری جبهه اصلی خدمت‌رسانی به‌منظور ساختن شهری درخور شهروندان و ایجاد رضایتمندی مردم است که با تلاش شبانه‌روزی سعی خواهیم کرد تا این خدمت‌رسانی را با تلألؤ یاد شهدا گره بزنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و دبیر اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان فارس  نیز که در این جلسه حضور داشت، به بررسی اقدامات مدیریت شهری در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ ۱۵۰۰۰ شهید فارس پرداخت.

سرتیپ هاشم جمالی با  تقدیر از اقدامات مدیریت شهری ۲ کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید فارس ابراز امیدواری کرد: با همدلی و هم‌افزایی صورت گرفته، شاهد برگزاری کنگره‌ای در شأن شهدا باشیم.

انتهای پیام

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب