جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی آبان کامل می‌شود

بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی آبان کامل می‌شود

آخرین وضعیت محور شمالی پروژه آیت‌الله حائری شیرازی برای بهره‌برداری در زمان برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس در آبان ماه جاری موردبررسی مدیریت شهری قرار گرفت و در جلسه میدانی کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با حضور شهردار این کلان‌شهر تصمیمات لازم به‌صورت میدانی اتخاذ شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با ابراز رضایت از سرعت پیشرفت کار این پروژه و بهره‌برداری به‌موقع آن ‌که موجب رضایتمندی بیشتر مردم می‌شود، گفت: شهرداری در این پروژه، اقدامات ارزنده‌ای ازجمله پذیرفتن شجاعانه این ان و تأمل در امنیت و سرعت این پروژه انجام داد.

به گفته سید ابراهیم حسینی، علاوه بر اینکه این پروژه تسهیل ترافیکی ایجاد می‌کند، با اقدامات زیست‌محیطی در آن علاوه بر کاشت درخت و زیباسازی مسیر درزمینه تفریح و پیاده‌روی شهروندان نیز اقدامات مناسبی انجام می‌دهد.

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز با توجه به حساسیت موضوع و نیاز مبرم به بازگشایی، افتتاح و بهره‌برداری محور شمالی پروژه بزرگراهی آیت‌الله حائری شیراز اظهار کرد: اهتمام لازم انجام‌شده تا این پروژه به‌موقع به بهره‌برداری برسد.
 
وی با توجه به جمع‌بندی انجام‌شده ابراز امیدواری کرد: با تلاش چندین ساله و بررسی و فعالیت‌ها شبانه‌روزی و بازدیدهای امروز مردم چشم‌انتظار هستند که این بزرگراه به افتتاح برسد و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا به‌زودی شاهد استفاده مردم از این بزرگراه باشیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز عنوان کرد: این پروژه دارای ابعاد فنی مختلفی است و هشت تونل در طول این پروژه کارشده و تثبیت خاک انجام‌شده در پیرامون این پروژه کم‌نظیر است.

به گفته رضا محمدیان؛ در طول روند این پروژه با توجه به حوادثی که اتفاق افتاد، تصمیم‌گیری‌های ارزنده‌ای با حضور به‌موقع کارفرما، مشاور و عوامل پیمانکار و در کوتاه‌ترین صورت گرفت.

محمدیان با بیان اینکه این پروژه در چندین جبهه مختلف در حال فعالیت است، از رو به اتمام و آماده بهره‌برداری بودن این پروژه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه چندین ماه است که محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی مورد بهره‌برداری قرارگرفته است، شهروندان می‌توانند در آبان ماه به‌صورت کامل از این بزرگراه استفاده کنند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب