جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > 20 سریال برتر «پسا آخرالزمانی» که نباید از دست بدهید

20 سریال برتر «پسا آخرالزمانی» که نباید از دست بدهید

در اینجا فهرستی از 20 سریال برتر تلویزیونی با حال و هوای پسا آخرالزمانی را ملاحظه می‌کنید. این سریال‌ها دنیایی را به تصویر می‌کشند که شاید دوست نداشته باشید در آن زندگی کنید اما حتما دوست دارید که ماجراهایش را از پشت قاب تلویزیون به تماشا بنشینید.

فرادید| سریال «فال‌آوت» که اقتباسی تلویزیونی از یک مجموعه بازی‌های ویدئویی است، یکی از تازه‌ترین سریال‌ها در ژانر پسا‌آخرالزمانی است که توانسته مخاطبان و منتقدان زیادی را با خود همراه کند و آن‌ها را به تماشای دنیایی تاریک در زمان آینده ببرد.

به گزارش فرادید؛ بهترین سریال‌های پسا‌آخرالزمانی معمولاً ایده‌های خلاقانه‌ای برای ارائه نسخه خاص خود از این ژانر دارند. گاهی زامبی‌ها، گاهی بیگانگان فضایی، گاهی بیماری‌های همه‌گیر و گاهی فجایع غیرقابل توضیح دیگر هستند که بستر روایت یک داستان پساآخرالزمانی می‌شوند. اما به غیر از داستان، فضاسازی و صحنه‌پردازی نیز نقش بسیار مهمی در کیفیت و موفقیت این نوع سریال‌ها دارد.

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های این ژانر جذاب را ملاحظه خواهید کرد.

Revolution

این سریال دنیایی پساآخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که در آن، مردم در یک سیلوی زیرزمینی عظیم به ارتفاع 144 طبقه زندگی می‌کنند. قوانین سختگیرانه‌ای بر زندگی آن‌ها حاکم است؛ قوانینی که ظاهرا قرار است منافع و بقای آن‌ها را تضمین کند.

Into The Night

این سریال در دنیای پس از یک جنگ داخلی عظیم در آمریکا رخ می‌دهد؛ زمانی که این کشور با حکومتی دیکتاتوری کنترل می‌شود. به دلیل گسترش بحران ناباروری، این حکومت، زنان بارور را که امکان بچه‌دار شدن دارند به عنوان کنیزانی به خدمت مردان درمی‌آورد و وظیفه آن‌ها تنها به دنیا آوردن فرزند است.

Black Summer

این سریال بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی مشهور "Fallout" ساخته شده و در آینده‌ای پساآخرالزمانی رخ می‌دهد که جهان به دلیل جنگ هسته‌ای ویران شده و بازماندگان در پناهگاه‌های زیرزمینی زندگی می‌کنند. با افشای رازهایی از سطح زمین، تیمی از قهرمانان برای مقابله با جنگی قریب‌الوقوع آماده می‌شوند.

Snowpiercer

در این سریال پسری نیمه‌انسان و نیمه‌گوزن به نام گاس در تلاش برای بقا در دنیایی است که گونه‌های شبیه به او در آن در خطر انقراض قرار گرفته‌اند.

The Leftovers

این سریال معروف درباره گروهی از بازماندگان در دنیایی پس از شیوع زامبی‌ها است. این گروه باید در برابر تهدید زامبی‌ها و انسان‌های بی‌رحم مقاومت کنند و برای بقا بجنگند.

Z Nation

خدمه یک کشتی نیروی دریایی پس از شیوع ویروسی که بیشتر جمعیت زمین را نابود کرده، برای یافتن درمان و مقابله با دشمنان خارجی تلاش می‌کنند.

Jericho

سال‌ها پس از اینکه یک نبرد هسته‌ای زمین را غیرقابل سکونت کرده است و باقی‌ماندۀ انسان‌ها به فضا نقل مکان کرده‌اند، صد نوجوان زندانی به زمین فرستاده می‌شوند تا ببینند آیا سیاره دوباره قابل سکونت شده است یا نه.

The Strain

یک جنگجو در آینده‌ای که دوباره به حالت فئودالی اداره می‌شود، به یک نوجوان مستعد و خارق‌العاده آموزش می‌دهد؛ در حالیکه نیروهایی در تلاش‌اند تا از قدرت‌های پنهان او سوءاستفاده کنند.

Falling Skies

فیلیپ میلر، که فکر می‌کند آخرین انسان روی زمین است، اما پس از مواجهه با یک زن بازمانده متوجه می‌شود که بازماندگان دیگری نیز وجود دارند.

Station Eleven

مردی به اسم جوئل میلر مامور می‌شود که دختری به نام الی را در آمریکای ویران‌شده پس از شیوع ویروس زامبی همراهی کند تا شاید درمانی برای نجات بشریت پیدا کنند.

منبع: faradeed-206238

برچسب ها
نسخه اصل مطلب