جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > اکنون 2479 روستای فارس برقدار است

معاون توزیع برق فارس:

اکنون 2479 روستای فارس برقدار است

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد که هم‌اکنون بالغ بر 2479 روستا در شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

محمدعلی عزیزی افزود: با هدف محرومیت زدایی از روستاها، برقراری عدالت اجتماعی و ارتقاء سطح رفاه عمومی و تامین برق پایدار و مطمئن در مناطق روستایی، هم اکنون پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق 285 روستای تحت پوشش توزیع برق فارس در حال اجرا است.

عزیزی ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌ها تا پایان امسال آماده بهره‌برداری شود و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها، جابجایی 73 دستگاه ترانسفورماتور، تعویض و نصب4 هزار اصله پایه به همراه نصب 5 هزار دستگاه چراغ روشنایی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون 98درصد روستاهای تحت پوشش توزیع برق فارس از برق پایدار و مطمئن برخوردارند، افزود: سال گذشته 5 روستای فارس برقدار شد که با این اقدام، عدد روستاهای برقدار استان به 2479 روستا رسیده است.

عزیزی برخورداری مشترکان از برق پایدار را از مهمترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق فارس عنوان و ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن پروژه‌های برقرسانی، ضمن تأمین برق مطمئن و پایدار، بیش از گذشته زمینه ارتقاء رفاه اجتماعی روستاییان و محرومیت‌زدایی از روستاهای استان فراهم شود.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب