جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > ساختن جامعه فرهنگی مستلزم همراهی دستگاه‌ها است

بازرس کل فارس:

ساختن جامعه فرهنگی مستلزم همراهی دستگاه‌ها است

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به مباحث فرهنگی در شان حرم سوم اهل بیت، ساخت جامعه فرهنگی را مستلزم همراهی همه دستگاه‌های فعال در این حوزه دانست.

کاظم اکرمی در بازدید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و گفت‌وگو با مدیرکل این اداره، با اشاره به ظرفیت بالای شهر شیراز در زمینه های فرهنگی و هنری؛ گفت: با ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز و شناخت توانمندی ها می توان تحولی بنیادین در حوزه های مختلف رقم زد.

وی با تاکید بر حاکمیت گفتمان سومین حرم اهل بیت(ع) بر همه شئون فرهنگی استان فارس یادآور شد: همه دستگاه‌های فرهنگی باید یک‌صدا و با یک شعار بحث فرهنگ را به شکلی درخور و در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) دنبال کنند تا نتیجه‌ای که مدنظر است، حاصل شود.

اکرمی با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگ در جامعه  بیان کرد: ساختن جامعه فرهنگی نیازمند کارهای جهادی و پرداختن به زیرساخت های هویتی دینی و اسلامی و مستلزم همرامی تمامی ارگان‌های فرهنگی است.

در جریان این دیدار مباحثی حول محور شرایط و توانایی‌های فارس در عرصه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی و لزوم توجه بیشتر و تلاش به منظور رفع موانع و کاستی‌های مرتبط با این عرصه مطرح و مورد گفت وگو و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید بازرس کل استان فارس از بخش های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از جمله کتابخانه، روند تعمیر تالارحافظ، نگارخانه تازه تأسیس این تالار و مخزن کتاب، بازدید کرد.

اکرمی همچنین با حضور در بخش های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با کارکنان این مجموعه صحبت کرد و در جریان مسائل، درخواست ها و مشکلات آنها قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب