جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نقشه پیچیده برای پیدا کردن گنج در پاتوق معتادان

نقشه پیچیده برای پیدا کردن گنج در پاتوق معتادان

تحقیقات در مورد مفقود شدن دو معتاد جوان به کشف نقشه آدم‌ربایی با تصور پیدا کردن گنج در پاتوق معتادان منجر شد.

تحقیقات در مورد مفقود شدن دو معتاد جوان به کشف نقشه آدم‌ربایی با تصور پیدا کردن گنج در پاتوق معتادان منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، پرونده مفقود شدن این دو جوان معتاد که در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی بازپرسی از سوی بازپرس موسی‌ رضا‌زاده در حال رسیدگی است، تاکنون به دستگیری دو متهم و تحت تعقیب قرار گرفتن فرد دیگری منجر شده است.

این پرونده چند روز قبل در دادسرای جنایی تهران مطرح شد و دو خانواده با طرح شکایتی اعلام کردند: فرزندان ما، دو پسر معتاد و جوان هستند که گم شده‌اند.

این خانواده‌ها گفتند: پسران ما به نام‌های نوید و حامد به پاتوق مواد مخدر در جنوب تهران که خانه‌ای قدیمی است، رفت‌وآمد داشتند ولی چند روزی است که ناپدید شده‌اند و وقتی به پاتوق‌شان رفتیم آنجا هم از آنها بی‌خبر بودند.

با شروع تحقیقات پس از مدتی رد نوید و حامد در کمپ ترک اعتیاد به دست آمد و مشخص شد دو جوان چند روز قبل از شکایت خانواده‌هایشان در آنجا بستری شده‌اند. در تحقیق از مسئولان کمپ مشخص شد دو جوان به درخواست دو نفر که خود را از بستگان آنها معرفی کرده‌، بستری شده‌اند. مسئولان کمپ، افرادی که درخواست بستری شدن دو جوان را داشتند به ماموران معرفی کردند. سپس هر دو جوان از کمپ آزاد شدند و مورد تحقیق قرار گرفتند.

نوید و حامد پس از بیرون آمدن از کمپ گفتند: پاتوق ما خانه قدیمی است که چند اتاق دارد و اگر پول می‌دادیم اجازه داشتیم شب را هم آنجا بخوابیم. چند روز قبل افرادی سراغ‌مان آمدند و ما را به کمپ ترک اعتیاد بردند.

در ادامه تحقیقات، دو نفر که نوید و حامد را با ادعای فامیل بودن به کمپ معرفی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند. این در حالی بود که احتمال ارتباط ماجرای بستری شدن نوید و حامد در کمپ به پاتوق محتمل‌ترین فرضیه پلیس بود. به هر ترتیب، دو متهم بازداشت‌شده در بازجویی‌ها گفتند: دوست ما که تقی نام دارد با این دو معتاد ارتباط داشت و او گفت از حامد و نوید شنیده که در پاتوق مواد مخدر که خانه‌ای قدیمی است گنج وجود دارد و آنها نقشه گنج را به دست آورده‌اند و تصمیم دارند دستگاه گنج‌یاب بیاورند و گنج را پیدا کنند. به همین خاطر تقی به ما پیشنهاد داد نوید و حامد را از سر راه برداریم و خودمان در پاتوق گنج را پیدا کنیم. این شد که نوید و حامد را به کمپ بردیم. ما با ادعای نسبت فامیلی خیلی راحت آنها را در کمپ بستری کردیم.

این دو متهم ادامه دادند: بعد از بستری شدن آن دو نفر آمدیم و دنبال گنج همه اتاق‌ها را کندیم، اما گنج را نیافتیم و نمی‌دانیم اصلاً گنجی وجود داشته باشد یا نه.

با به دست آمدن این نتایج، دو متهم دستگیرشده به دستور بازپرس پرونده به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدند و تحقیقات برای دستگیری تقی هم ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-674740

برچسب ها
نسخه اصل مطلب