جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > ناوگان اتوبوسرانی شیراز بهینه می‌شود

رئیس شورای شیراز:

ناوگان اتوبوسرانی شیراز بهینه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز در یک حرکت ارزشمند، زیباسازی و به‌روزرسانی ظاهری و فنی اتوبوس‌ها را آغاز کرده است تا در روز ملی و هفته حمل‌ونقل عمومی، شاهد ارائه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی با ظاهر بصری زیبا و باکیفیت باشیم.

سید ابراهیم حسینی در جریان بازدید از سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری برتاثیرگذاری این حوزه در رضایت شهروندان تاکید و اضافه کرد: قطعاً این خدمات حمل و نقلی در حوزه اتوبوسرانی شیراز قابلیت ارتقا و رشد دارد که مطمئناً با تدابیری که مدیریت سازمان اندیشیده است، میسر خواهد شد.

 وی رضایت‌مندی شهروندان در این حوزه را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: حمل‌ونقل شهری، یک خدمت عمومی یا زیرساخت اساسی شهری صرف نیست، بلکه بر این باوریم که بخشی از سیما و منظر شهری نیز هست و به همین علت به‌شدت در رضایت‌مندی مردم تأثیرگذار است.

حسینی در خصوص لزوم بهبود مبلمان ناوگان اتوبوس‌رانی تصریح کرد: اتوبوس‌ها باید به سمتی پیش روند که سالم، مرتب، تمیز و برخوردار از دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی باشند و باعث ترغیب شهروندان در استفاده داوطلبانه از حمل‌ونقل عمومی شوند.
  
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به‌روزرسانی خدمات ناوگان عمومی شهر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ناوگان عمومی شهر شیراز باید به نقطه‌ای برسد که بیشترین خدمات را بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز در یک حرکت ارزشمند، زیباسازی و به‌روزرسانی ظاهری و فنی اتوبوس‌ها را آغاز کرده است تا در روز ملی و هفته حمل‌ونقل عمومی، شاهد ارائه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی با ظاهر بصری زیبا و باکیفیت باشیم.

هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه بازسازی و بهسازی ناوگان بخش خصوصی ازجمله بازسازی صندلی‌ها و رنگ بدنه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها و اقدامات انجام‌شده در بهسازی سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس سطح شهر ارائه داد.

آرش نعمتی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز نیز ضمن تشریح حوزه عملیاتی و خدماتی گسترده سازمان در گستره شهر، گزارش مبسوطی از حجم عظیم عملیات اجرایی و نظارتی سازمان ارائه و با تشریح حجم گسترده خدمات حمل‌ونقل از وضعیت سرمایه انسانی سازمان و کمبود نیروهای متخصص و کارآمد به‌خصوص در حوزه‌های نظارت و بازرسی خطوط ناوگان اتوبوس‌رانی، سرویس مدارس و ناوگان تاکسی‌رانی سخن گفت.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب