جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > برپایی نمایشگاه پائیزه در شیراز

یک مسئول در شهرداری خبر داد:

برپایی نمایشگاه پائیزه در شیراز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از برپایی دو نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس به عنوان اقدامی حمایتی ویژه ایام خاص سال و برگزاری نمایشگاه حمایت از مشاغل خانگی در مهرماه خبر داد.

پژمان شفیعی افزود: در نمایشگاه‌های پاییزه که در بولوار بعثت و باغ جنت برپاشده است لوازم‌التحریر، کیف، کفش، پوشاک و ارزاق عمومی به شهروندان باقیمت مناسب عرضه می‌شود.

او بابیان اینکه این نمایشگاه‌ها از ۲۲ شهریور برپا شده و تا هفته نخست مهرماه فعال است، گفت: با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط ۶۰ غرفه محصولات خود را در این نمایشگاه به شهروندان عرضه می‌کنند.

برگزاری نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی از هفته نخست مهرماه

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز همچنین از برگزاری نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی از هفته نخست مهرماه نیز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد.

وی بابیان اینکه این نمایشگاه صرفاً با بهره‌گیری از توانمندی بانوان در حوزه مشاغل خانگی برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی با در راستای اجرای آیین‌نامه مشاغل خانگی (مصوب شورای اسلامی شهر) و باهدف ساماندهی این مشاغل در محدوده ارگ کریم‌خان زند و مقابل باغ عفیف‌آباد برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: بیش از ۱۰۰ بانوی شاغل در حوزه مشاغل خانگی در قالب ۸۰ غرفه، محصولات خود را به شهروندان عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب