جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > امیر قلعه‌نویی: نوراللهی عذرخواهی کند و به تیم‌ملی برگردد

امیر قلعه‌نویی: نوراللهی عذرخواهی کند و به تیم‌ملی برگردد

امیر قلعه‌نویی برای اولین بار درباره شرایط بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛تیم ملی ایران در حالی در بازی‌های اخیر خود در مسیر حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ برابر حریفان قرار می‌گیرد که برخی اشکالات و کمبودهای فنی در ترکیب تیم ملی مشهود است که در این میان به نظر می‌رسد مهمترین خلا این تیم در قلب خط میانی ایران وجود دارد، جایی که با وجود حضور نفرات باتجربه مشکلات ملموسی به چشم می‌خورد.

در گزارش ورزش سه آمده است: این خلاء در شرایطی در خط میانی ایران کاملا محسوس است که مدت‌های مدیدی است که نام احمد نوراللهی به دلیل ترک اردوی تیم ملی در بین ملی‌پوشان نیست.

در چنین وضعیتی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود بالاخره به موضوع خط خوردن نوراللهی پرداخت. او حرف‌های خود را این‌ چنین آغاز کرد: احمد نوراللهی مانند پسر من است. وقتی کسی اشتباه می‌کند و اصول و قوانین را زیر پا می‌گذارد، اگر خودت رعایت نکنی و با آن برخورد نکنی، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. شما می‌توانید از آقای حمید مطهری بپرسید. .

او دباره ماجرای منجر به خط خوردن نوراللهی گفت: من اصلا از این اخلاقیات ندارم ولی با جوان‌ها این حالت را دارم. مثلا در اردوی اخیر به آریا یوسفی اطلاع دادم که در بازی با قرقیزستان به میدان می‌رود. من به بازیکنان بزرگتر هیچوقت نمی‌گویم بازی می‌کنند یا نه ولی با احمد این کار پیش از دیدار با هنگ‌کنگ کار کردم.

1687466

وی افزود: به حمید مطهری که دستیار من بود گفتم چون شما به احمد نزدیکتر هستی، به او بگو که می‌خواهیم برای این بازی امید ابراهیمی و محمد جواد حسین‌نژاد را تست کنیم؛ اما بداند که در بازی با ازبکستان فیکس است. من احمد را خیلی دوست دارم و حالا نمی‌دانم آن شب حمید یادش رفته یا نه اما به هر حال به او نگفت و حمید به من گفت که می‌خواستم بعد از بازی بگویم. 

قلعه‌نویی در ادامه گفت: نوراللهی یک کاپیتان و یک بازیکن بزرگ است و هر وقت او از هم‌دسته‌اش عذرخواهی کرد، من دعوتش می‌کنم. من هیچوقت آخرتم را برای توپ زدن نمی‌فروشم. باز هم می‌گویم احمد را مثل پسر خودم دوست دارم.

251 251

منبع: khabaronline-1957335

برچسب ها
نسخه اصل مطلب