جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جزئیات ساخت انیمیشن عصر یخبندان ۶

جزئیات ساخت انیمیشن عصر یخبندان ۶

جان لگویزمائو، صداپیشه کاراکتر سید، از تولید قسمت جدیدی از انیمیشن عصر یخبندان خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جان لگویزمائو از تولید قسمت جدیدی از انیمیشن Ice Age (عصر یخبندان) خبر داده است. همان‌طور که رسانه کامینگ‌سون گزارش داد، جان لگویزمائو، صداپیشه کاراکتر سید، در برنامه رادیویی !Wait, Wait…Don’t Tell Me اعلام کرد که انیمیشن جدیدی از جهان عصر یخبندان در راه است: «آن‌ها قصد ساخت Ice Age 6 را دارند.»

جان لگویزمائو جزئیات بیشتری از عصر یخبندان ۶ را به اشتراک نگذاشت؛ بنابراین نمی‌دانیم که این انیمیشن چقدر به مرحله تولید نزدیک است. این مجموعه محبوب با اکران انیمیشن Ice Age در سال ۲۰۰۲ کارش را آغاز کرد و درواقع تاکنون ۶ قسمت از آن تقدیم طرفدارها شده است.

جان لگویزمائو احتمالا به تولید قسمت اصلی جدیدی از این مجموعه اشاره دارد. انیمیشن Ice Age: Collision Course (عصر یخبندان: مسیر برخورد) به‌عنوان آخرین قسمت اصلی مجموعه در سال ۲۰۱۶ اکران شد.

انیمیشن Ice Age Adventures of Buck Wild (عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد) که در دنیای عصر یخبندان جریان داشت، در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این مجموعه معمولا به ماجراهای سید، مانی و دیگو می‌پردازد که به مناطق مختلف جهان سفر می‌کنند.

 ری رومانو، دنیس لری، سایمون پگ، جاش پک، جنیفر لوپز و کویین لطیفه از دیگر صداپیشه‌های انیمیشن‌های Ice Age به‌شمار می‌آیند.

منبع: زومجی 

منبع: faradeed-205618

برچسب ها
نسخه اصل مطلب