جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صحبت‌هایی عطایی و بازیکن فولاد پس از صعود به نیمه نهایی

صحبت‌هایی عطایی و بازیکن فولاد پس از صعود به نیمه نهایی

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: تا به الان تیمی ما را تهدید نکرده اما در نیمه نهایی و فینال باید با همه توان به میدان برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: به تیم خودم و مردم ایران تبریک می گویم، دو تیم ایرانی در این مسابقات به نیمه نهایی صعود کردند. بازی با تیم‌هایی بی کیفیت کمی سخت است، کویت خیلی خوب بازی نکرد و همه تلاش ما این بود که بچه‌ها از فضای بازی خارج نشوند در مجموع خوشحالم که پیروز میدان شدیم.

وی در مورد بازی با تیم اندونزی و حضور آروین انگاپت در این تیم گفت: تیم اندونزی دو بازیکن در ترکیب خود دارد که مدال طلای المپیک را دارند، اما والیبال رشته گروهی است و متکی به دو یا سه بازیکن نیست، با این حال حضور این دو بازیکن در تیم اندونزی تأثیر گذار است، قطعاً ما هم تمام نیروی خودمان را می‌گذاریم و تا به الان هیچ حریفی ما را تهدید نکرده است، امیدوارم فردا یک بازی خوب ارائه دهیم و با توجه به برنامه‌ای که داریم این دو بازیکن را مهار خواهیم کرد.

وی در مورد مصدومیت میرزاجانپور و محمد موسوی گفت: مصدومیت میرزاجانپور جدی نیست، اما موسوی دو روز تحت درمان بود و می‌توانست هم امروز بازی کند اما صلاح دیدیم که برای مرحله نهایی و فینال آماده باشد.

از حمایت هواداران تشکر می‌کنم / مصدومیت سختی داشتم

علی حاجی پور پشت خط زن تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروزی این تیم و صعود به نیمه نهایی گفت: با تمام قدرت بازی کردیم و در عین حال به تمام تیم‌ها احترام گذاشتیم. رفته رفته بهتر خواهیم شد.

وی در مورد دوری اش از میادین و مصدومیت اش گفت: مصدومیت خیلی سختی پشت سر گذاشتم و خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این دوره ریکاوری را خیلی کوتاه پشت سر بگذاریم. برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کردم این اولین تورنمتم بود.

حاجی پور در واکنش به تشویق هواداران و حضور بانوان گفت: پارسال یک هفته با تیم سیرجان بودم هواداران والیبال دوستی دارند از خانم‌ها و آقایان تشکر می‌کنم. خیلی ممنون که این همه راه برای تشویق تیم ما آمدند.

منبع: mehrnews-6223224

برچسب ها
نسخه اصل مطلب