جستجو
رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) فلایینگ اسپور ۲۰۲۵؛ قدرتمندترین سدان تاریخ بنتلی

(تصاویر) فلایینگ اسپور ۲۰۲۵؛ قدرتمندترین سدان تاریخ بنتلی

بنتلی برای پیشرانه فلایینگ اسپور جدید از یک ساختار هیبرید استفاده کرده که موتور الکتریکی مجموعه به تنهایی ۱۸۷ اسب بخار خروجی و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد

بنتلی از فلایینگ اسپور ۲۰۲۵ رونمائی کرد. این برند محبوب در دنیای خودرو‌های لوکس اسپرت اکنون قدرتمندترین سدان تاریخ بنتلی را پیش روی مخاطبان قرار داده است.

به گزارش عصرایران، پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو برابر با ۷۷۱ اسب بخار خروجی و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این آمار قطعا از تپنده ۱۲ سیلندر کمپانی در تمامی شاخص‌ها موفق‌تر است. قلب ۸ سیلندر جدید بنتلی حدود ۱۹ درصد در اسب بخار و ۱۱ درصد در گشتاور نسبت به مدل قبلی افزایش را نشان می‌دهد.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ۳.۳ ثانیه ثبت شده است.

بنتلی برای پیشرانه فلایینگ اسپور جدید از یک ساختار هیبرید استفاده کرده که موتور الکتریکی مجموعه به تنهایی ۱۸۷ اسب بخار خروجی و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انرژی مورد نیاز آن نیز از بسته باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعت تامین می‌شود. برد حرکتی خودرو در حالت الکتریکی خالص ۷۶ کیلومتر با بیشینه سرعت ۱۴۰ کیلومتر برساعت است. برد حرکتی فلایینگ اسپور با استفاده از ساختار هیبرید ۸۲۹ کیلومتر محاسبه شده است.

باتری فلایینگ اسپور با استفاده شارژر ۱۱ کیلوواتی طی ۴۵ دقیقه تکمیل ظرفیت می‌شود.

این محصول دارای ویژگی‌هایی مانند تعلیق تطبیقی، فرمان پذیری تمام چرخ ها، سامانه ال اس دی، پایداری الکترونیکی پیشرفته و... است.

در رابطه با کابین نیز بنتلی همواره سبک خاص خود راداشته و این بار مجهز به جذابیت‌هایی مانند سیستم صوتی ۶۵۰ وات با ۱۰ یا ۱۶ اسپیکر در حالت پایه، سیستم صوتی بنگ اند اولافسن ۱۵۰۰ با ۱۹ اسپیکر در حالت آپشن و همچنین سیستم صوتی ۲۲۰۰ وات با باس فوق قدرتمند در حالت آپشن است.

بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۵

منبع: fararu-774191

برچسب ها
نسخه اصل مطلب