جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عکس | حذف اسپانسر جنجالی استقلال با فتوشاپ!

عکس | حذف اسپانسر جنجالی استقلال با فتوشاپ!

اسپانسر پر سر و صدا و جنجالی فروشگاه موبایل، باز هم روی کیت‌های استقلال نمایان شد و آبی‌ها در اقدامی عجیب و پس از دقایقی، نام آن را با فتوشاپ از روی لباس تیم برداشتند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال صبح امروز با انتشار تصویری از محمدحسین مرادمند در کنار فرشید سمیعی، مدیرعامل آبی‌ها، خبر از عقد قرارداد جدید با این مدافع با تجربه داد. اما موضوعی که در این عکس جلب توجه می‌کرد، به کیت آبی‌ها مربوط می‌شود.

به گزارش ورزش سه، فصل قبل و در دوره مدیریتی علی خطیر بود که استقلال با یک فروشگاه موبایل قرارداد همکاری امضاء کرد که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت. فروشگاهی در یکی از شهرهای شمالی کشور که گوشی‌های آیفون را با دریافت مبلغی بسیار پایین‌تر از قیمت روز این تلفن‌ها، در اختیار مشتریان قرار می‌داد.

البته تحویل این تلفن‌های همراه بسیار زمان‌بر بود و چندین مرتبه نیز به باشگاه استقلال هشدار داده شد که باید درخصوص این قرارداد، وسواس و دقت بیشتری داشته باشند. حتی رئیس انجمن واردکنندگان تلفن همراه نیز نامه‌ای را در رابطه با این اسپانسر به باشگاه ارسال کرده بود.

در میانه‌های فصل قبل بود که به دلیل جنجال‌های گسترده، باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا نام این فروشگاه را از روی سرشانه لباس‌های خود بردارد که واکنش اسپانسر آبی‌ها را به دنبال داشت و او حتی با انتشار یک استوری، باشگاه را به افشاگری درخصوص برخی مسائل از جمله قرارداد سعید مهری تهدید کرد.

با پیش آمدن اتفاقات مربوط به کوروش کمپانی و خروج غیرقانونی مالک این شرکت از ایران، حساسیت‌ها روی اسپانسر استقلال نیز افزایش یافت و در نهایت، سه ماه پیش بود که خبر دستگیری مالک فروشگاه منتشر گردید و حتی سخنگوی قوه‌قضائیه اعلام کرد که اسپانسر آبی‌ها با تبلیغات در فضای مجازی و واقعی، قریب به ۶۸۸ میلیارد تومان از مشتریان دریافت کرده است.

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه درباره جزئیات این پرونده گفته بود: مالک این فروشگاه به ۳۵۲ میلیارد تومان از تعهداتش اقدام کرده اما ۳۳۶ میلیارد تومان از تعهداتش را نتوانسته ایفا کند. ۵۱۸ نفر علیه او شکایت کرده‌اند.

حالا و در تصویری که از مرادمند در کنار سمیعی منتشر شده، یک بار دیگر نام این اسپانسر پرحاشیه، به سرشانه کیت‌های استقلال بازگشته که در نوع خود عجیب است. نکته زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید دقایقی بعد و با رسانه‌ای شدن این خبر، باشگاه استقلال تصویر قبلی را ادیت کرده و نام این اسپانسر را به وسیله نرم‌افزار فتوشاپ، از روی کیت خود حذف کرد!

در تصویر دوم و ادیت شده، نام اسپانسر سابق استقلال با فتوشاپ حذف شده است!

258 258

منبع: khabaronline-1956390

برچسب ها
نسخه اصل مطلب