جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > آمادگی شهرداری شیراز برای برگزاری کنگره پانزده هزار شهید فارس

قائم مقام شهردار شیراز:

آمادگی شهرداری شیراز برای برگزاری کنگره پانزده هزار شهید فارس

قائم مقام شهرداری شیراز با اشاره به پیش‌بینی برگزاری کنگره پانزده هزار شهید فارس در این کلانشهر، از آمادگی کامل شهرداری برای همراهی در برپایی شکوهمند این بزرگداشت خبر داد.

آرش فرج‌زاده در مراسم بزرگداشت ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که در شهرستان یاسوج برگزار شد، گفت: کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید گلگون‌کفن استان فارس در آبان ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود و شهرداری شيراز از ماه‌ها پيش درحال برنامه ريزی درخصوص همكاری با كنگره سرداران شهيد استان فارس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

فرج‌زاده که نمایندگی از شهرداری شیراز در این رویداد حاضر شده بود، گفت: در راستای آماده‌سازی برای برگزاری کنگره یادشده كميته های مختلفی درحال برنامه ريزی هستند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای وظايف دو كميته به عهده شهرداري شيراز گذاشته شده كه با اخذ مصوبه از شورای اسلام شهر شیراز در حال اجرا است.

فرج زاده بیان کرد: وظیفه اصلی شهرداری کلان‌شهر شیراز آماده‌سازی فضای شهری و برگزاری اجرای مراسم در این ایام است و امید است که بتوانیم مراسمی درخور یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید گلگون‌کفن استان فارس برگزار و به‌خوبی از آن‌ها قدردانی و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داریم.

قائم مقام شهرداری شیراز گفت: نزدیک به ۴۰ روز دیگر در شیراز این کنگره برگزار خواهد شد و شهرداری شیراز برنامه‌های بسیار بزرگ و متنوعی تدارک دیده که افتتاح پروژهای بزرگ در قالب بسته صد هزار میلیارد تومانی، یکی از بزرگ‌ترین افتتاح‌های پروژه در سال ۱۴۰۳ را در این ایام خواهیم داشت.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب