جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > اعزام آتش‌نشانان شیرازی برای آموزش به بلاروس

رئیس آتش‌نشانی شیراز خبر داد:

اعزام آتش‌نشانان شیرازی برای آموزش به بلاروس

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از شروع پایش نیروهای این سازمان برای اعزام به ماموریت آموزشی در کشور بلاروس خبر داد.

هادی عیدی پور گفت: اعزام نیروهای آتش‌نشان از شیراز به بلاروس با هدف افزایش سطح توان تخصصی و عملیاتی نیروهای آتش‌نشان انجام می‌شود.

او گفت: در این دوره نفرات اعزامی با مباحث حریق در ساختمان‌های مرتفع، طبقات منفی، سوانح و تصادفات جاده‎‌ای، مواد شیمیایی و خطرناک، آواربرداری و ایمنی ساختمان‌های تجمعی در سطوح تکمیلی و پیشرفته آشنا خواهند شد.

عیدی پور افزود: آتش‌نشانان شیرازی در این ماموریت می‌توانند آموزه‌های خود را در آکادمی بین‌المللی آتش‌نشانی بلاروس و زیرنظر اساتیدی برجسته، کامل کنند.

او با بیان اینکه ارزیابی و رقابت برای پایش نیروهای اعزامی، بین آتش نشان شیراز در مراحل نهایی است، گفت: در این مراحل اتش‌نشانان از نظر آمادگی جسمانی، مهارت و عملکرد تخصصی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و پس از تکمیل این فرایند نیروهای برتر و توانمند برای اعزام به کشور بلاروس انتخاب می‌شوند.

عیدی پور گفت: ایجاد انگیزه و نشاط و ارتقاء سطح توان عملیاتی و آشنایی با شاخص‌های بین المللی برای آتش نشانان شیراز همواره در دستور کار سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز قرار داشته است.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب