جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > استعفای عشقی پذیرفته شد

استعفای عشقی پذیرفته شد

در پی استعفای صبح امروز مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار، عصر امروز، شنبه ۱۷ شهریورماه، نشست فوق‌العاده شورای عالی بورس با هدف بررسی استعفای مجید عشقی و با ریاست عبدالناصر همتی - وزیر امور اقتصادی و دارایی، در محل وزارت اموراقتصادی و دارایی، برگزار شد. در این نشست موضوع استعفای مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و اوراق بهادار، مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد.

شورای عالی بورس با استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کرد و انتخاب رئیس جدید به جلسه بعدی شورای عالی بورس در روز سه‌شنبه، موکول شد.

به گزارش ایسنا، در پی استعفای صبح امروز مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار، عصر امروز، شنبه ۱۷ شهریورماه، نشست فوق‌العاده شورای عالی بورس با هدف بررسی استعفای مجید عشقی و با ریاست عبدالناصر همتی - وزیر امور اقتصادی و دارایی، در محل وزارت اموراقتصادی و دارایی، برگزار شد. در این نشست موضوع استعفای مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و اوراق بهادار، مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد.

همچنین، در جلسه امروز شورای عالی بورس مقرر شد، رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته ۲۰ شهریور ماه، برگزیده و معرفی شود.

گفتنی است؛ در پی واکنش‌های دولتی و رسانه‌ای به موضوع دریافت وام میلیاردی از سوی رئیس و چهار تن از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس که طی نامه‌ای از طرف سازمان بازرسی کل کشور خطاب به عبدالناصر همتی - وزیر امور اقتصادی و دارایی، فاش شد و ورود وزیر اقتصاد به این موضوع را در پی داشت، صبح امروز مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار - استعفای خود را به شورای عالی بورس که ریاست آن را وزیر اقتصاد بر عهده دارد، ارائه داد.

منبع: fararu-772593

برچسب ها
نسخه اصل مطلب