جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نتایج فوتبال آسیا در انتخابی جام‌جهانی/ نتایج عجیب چهار تیم مدعی

نتایج فوتبال آسیا در انتخابی جام‌جهانی/ نتایج عجیب چهار تیم مدعی

در نخستین دیدارهای مرحله سوم رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا ۹ دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های ژاپن، عربستان، کره جنوبی و استرالیا به نتایج عجیبی رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین روز از رقابت‌های مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا روز پنجشنبه ۱۵ شهریور با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که در مهمترین مسابقه، تیم ملی فوتبال کشورمان با نتیجه یک بر صفر از سد قرقیزستان گذشت.

گروه A

در گروه A این رقابت‌ها تیم‌های ایران و ازبکستان موفق شدند گام نخست را با برتری آغاز کنند اما تیم ملی قطر که در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به عنوان قهرمانی رسیده بود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب امارات شد.

* ازبکستان یک - صفر کره شمالی
* ایران یک - صفر قرقیزستان
* قطر یک - ۳ امارات

در جدول رده بندی این گروه، تیم‌های امارات، ایران و ازبکستان با ۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. کره شمالی، قرقیزستان و قطر هم بدون امتیاز چهارم تا ششم هستند.

گروه B

گروه B شاهد یک شگفتی بزرگ بود و تیم ملی کره جنوبی در خانه با نتیجه تساوی بدون گل برابر فلسطین متوقف شد. اردن هم در حالی که تا آخرین ثانیه‌های بازی از کویت پیش بود با نتیجه یک به یک کار خود را به پایان رساند و عراق با یک گل از سد عمان گذشت.

* عراق یک - صفر عمان
* اردن یک - یک کویت
* کره جنوبی صفر - صفر فلسطین

در این گروه عراق با سه امتیاز صدرنشین است. اردن، کویت، کره جنوبی و فلسطین یک امتیازی هستند و عمان بدون امتیاز در رده ششم قرار دارد.

گروه C

در گروه مرگ رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۳ نتیجه عجیب رقم خورد. عربستان در خانه به سختی برابر اندونزی به کسب یک امتیاز اکتفا کرد. استرالیا در خانه مغلوب بحرین شد و ژاپن با ۷ گل چین را در هم کوبید.

* استرالیا صفر - یک بحرین
* ژاپن ۷ - صفر چین
* عربستان یک - یک اندونزی

در این گروه ژاپن و بحرین ۳ امتیازی هستند. عربستان و اندونزی با یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند و استرالیا و چین بدون امتیاز پنجم و ششم هستند.

منبع: mehrnews-6216577

برچسب ها
نسخه اصل مطلب