جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جزییات تغییر ساعت کار مترو تهران از هفته آینده

جزییات تغییر ساعت کار مترو تهران از هفته آینده

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: «هم‌زمان با بازگشت ساعات کار ادارات به حالت قبل، ساعت شروع خدمات‌رسانی مترو تهران و حومه نیز از روز شنبه ۱۷ شهریور ماه تغییر می‌کند.»

رضا محمدنژاد روز پنجشنبه با اشاره به بازگشت ساعت کار ادارات به روال قبل اظهار کرد: فعالیت مترو تهران از ۱۷ شهریور در تمامی خطوط هفت‌گانه همانند گذشته از ساعت ۵:۳۰ بامداد آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: سرویس‌دهی در تمامی خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز‌های جمعه و تعطیل از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از زحمات شبانه‌روزی تمامی کارکنان و همکاران خدوم شهر زیرزمینی قدردانی کرد و افزود: از تمام کارکنانی که با تلاش مضاعف خود در سه ماه گذشته شرایط افزایش ساعات سرویس‌دهی را فراهم کردند نیز کمال تشکر را دارم.

به گفته وی، بدون شک تلاش‌های این عزیزان نقش بسیار مهمی در تامین حمل ونقل عمومی ایمن و روان و همچنین تسهیل تردد شهروندان ایفا کرده است.

طبق مصوبه هیات وزیران با توجه به گرمای هوا و صرفه جویی در مصرف انرژی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه با شروع فعالیت ادارات از ساعت ۶ صبح شروع بکار ناوگان مترو از ساعت ۴:۳۰ بوده که با تغییر ساعت کاری ادارات نیز فعالیت شروع بکار ناوگان مترو از شنبه هفته آینده از ساعت ۵:۳۰ خواهد بود.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۵۰ ایستگاه فعال است.

منبع: fararu-771763

برچسب ها
نسخه اصل مطلب