جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > انتقاد باید سازنده باشد نه تخریب کننده/ تیم ملی بازی راحتی ندارد

انتقاد باید سازنده باشد نه تخریب کننده/ تیم ملی بازی راحتی ندارد

کارشناس فوتبال در رابطه با انتقاد هایی که از لیست تیم ملی می شود، گفت: برخی به دنبال منافع خود هستند و انتقادهای درستی نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ باید رو در روی تیم ملی قرقیزستان قرار گیرد و این بازی روز پنج شنبه ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال در رابطه با این بازی و لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: اینکه در تیم ملی فضایی به وجود آمده که بازیکنان همیشه به فکر پیروزی هستند، خیلی خوب است. اما در حال حاضر بزرگترین مشکل نداشتن زمین مناسب است و متأسفانه هیچ توجهی به آن نمی‌شود. ما دوست داریم که تیم ملی نتیجه بگیرد و به جام جهانی برود اما با کدام امکانات و زیر ساخت؟ اینکه بیاییم به سرمربی تیم ملی ایراد بگیریم که چرا فلان بازیکن دعوت نشده دیگر در فوتبال امروز معنایی ندارد.

هر فردی نباید به خودش اجازه دهد که از تیم ملی انتقاد کند

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با انتقادهایی که به کادر فنی تیم ملی بابت عدم دعوت از چند بازیکن می‌شود، توضیح داد: این موارد در دست کادر فنی تیم ملی است و هر فردی نباید به خودش اجازه دهد که از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انتقاد کند. ما سرمربی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب کرده‌ایم و به او اعتماد داریم پس باید به تصمیماتی هم که می‌گیرد احترام بگذاریم. باید به این چراها مربیان تیم ملی پاسخ دهند هدف ما موفقیت تیم ملی است و فرقی نمی‌کند که به فرض مثال علیرضا جهانبخش در تیم ملی حضور داشته باشد یا نباشد.

او عنوان کرد: نگاه ما به تیم کشورمان باید یک نگاه ملی باشد و کسانی هم که در رسانه‌ها انتقاد می‌کنند که چرا فلان بازیکن در تیم حضور ندارد به دنبال منافع خود هستند.

دعوت از بازیکنان جوان را باید به فال نیک گرفت

داداش زاده در رابطه با دعوت از بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری به تیم ملی گفت: دعوت از بازیکنان جوان شهامت یک سرمربی را نشان می‌دهد و دعوت از چنین بازیکنانی یک اتفاق خوب محسوب می‌شود. خود من در سن ۱۷ سالگی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و فرصت بازی هم به من نرسید اما همین که در کنار سایر نفرات بودم باعث شد تا تجربه کسب کنم. حضور روی نیمکت تیم ملی هم باعث از بین رفتن ترس و اضطراب می‌شود و به نظرم این کار قلعه نویی بسیار خوب است.

انتقاد باید سازنده باشد نه تخریب کننده/ تیم ملی بازی راحتی ندارد

همه تیم‌های گروه ایران قدرتمند هستند

او در پایان عنوان کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال به عنوان نفر اول فوتبال ایران شناخته می‌شود و نباید به همین راحتی هر فردی از نسبت به تیم ملی انتقاد کند. ما باید از تیم حمایت کنیم نه اینکه تیم ملی را به حاشیه ببریم. انتقاد باید سازنده باشد نه اینکه فقط به دنبال منافع خودمان باشیم. همه تیم‌ها در گروه ما جز تیم‌های خوب محسوب می‌شود و در مقابل قرقیزستان هم نباید بازی را آسان فرض کنیم.

منبع: mehrnews-6214549

برچسب ها
نسخه اصل مطلب