جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > میلاد وزیری: عملکرد کمانداران  رضایت‌بخش  بوده است

میلاد وزیری: عملکرد کمانداران  رضایت‌بخش  بوده است

سرمربی تیم پاراتیراندازی با کمان از عملکرد تیم ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، فاطمه همتی در کامپوند انفرادی و همچنین هادی نوری و همتی در میکس کامپوند موفق به کسب مدال نقره شدند ضمن اینکه محمدرضا عرب عامری در ریکرو انفرادی با شکست حریف استرالیایی به مدال برنز رسید.

میلاد وزیری در خصوص مدال عرب عامری گفت: پیش از هر چیز باید بگویم هر موفقیتی کسب می شود حاصل زحمات تیم است. ‌ شما امروز دیدید خود غلامرضا رحیمی به عنوان کاپیتان تیم بر روی سکو مشغول تشویق محمدرضا بود و این روحیه تیمی ستودنی است.

سرمربی پاراتیراندازی با کمان افزود: روز، روز رحیمی نبود اما عرب عامری با توجه به حضور در نخستین پارالمپیک، به نظرم عملکرد خوبی داشت و آینده درخشانی در انتظار اوست. ما از ساعت ۷ بامداد اینجا هستیم و ورزشکار با توجه به شرایط جسمی، تحت فشار بود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مدت زمان هدایت تیم ، نتیجه قابل قبولی کسب شده است، گفت: من از فروردین ماه هدایت تیم را بر عهده گرفتم و شاید اگر مدت زمان بیشتری در اختیار می‌داشتیم نتیجه بهتری کسب می‌شد. مدت زمان تمرینی ما ۱۱۰ روز بود و فشاری که باید زمستان می آوردیم موکول شد به ماه های پایانی با این حال دو مدال تاریخی در کامپوند کسب کردیم.

منبع: mehrnews-6215991

برچسب ها
نسخه اصل مطلب