جستجو
رویداد ایران > رویداد > نسخه موبایل بازی Destiny به‌زودی معرفی می‌شود

نسخه موبایل بازی Destiny به‌زودی معرفی می‌شود

یک رسانه گیمینگ در شبکه اجتماعی خود ادعا کرده است که یک بازی Destiny جدید برای موبایل در حال ساخت است و به‌زودی معرفی می‌شود.

اکانت رسانه Destiny Bulletin در شبکه اجتماعی تردز، لینک یک مطلب را به‌اشتراک گذاشت که ادعا می‌کند یک بازی جدید به‌نام Destiny Rising در حال توسعه توسط استودیوهای بانجی و نت‌ایز است. با اینکه این خبر جدید نیست و دو سال قبل گفته شده بود که قرار است چنین اثری وجود داشته باشد، اما تا الان هیچ خبر رسمی از اینکه آیا واقعا این بازی در دست ساخت قرار دارد یا خیر، اعلام نشده بود.

آقای جف گراب از رسانه Giant Bomb نیز به این پست واکنش نشان داد و خبر داد که این بازی وجود دارد و اطلاعات بیشتر از آن به‌زودی منتشر می‌شود. او دراین‌باره نوشت:«بله، این واقعی است. افراد زیادی از بانجی روی آن کار نمی‌کنند. ممکن است به‌زودی معرفی شود.» آقای گراب در پاسخ به یک کاربر که از او پرسیده بود، چه چیزهای دیگری درباره بازی می‌داند، گفت:«قرار است دستینی روی موبایل باشد اما با کلی تغییرات. برای مثال دیگر از شخصیت‌هایی که خودتان می‌سازید استفاده نمی‌کنید و به‌جای آن‌ها از قهرمان بازی استفاده می‌کنید.»

وجود یک بازی دستینی موبایلی اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ و توسط رسانه «گیم پست» مطرح شده بود. این رسانه در گزارش خود از یک منبع آشنا به برنامه‌های توسعه استودیو نت‌ایز، ادعا کرده بود که بانجی و نت‌ایز بیش از ۲ سال است که در حال کار روی یک نسخه جدید از بازی دستینی هستند؛ یعنی بیش از ۴ سال از شروع کار این دو استودیو روی این بازی می‌گذرد.

قبل از اینکه بانجی توسط سونی تصاحب شود، استودیو نت‌ایز با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری روی این استودیو در سال ۲۰۱۸ تلاش کرد تا یکی از سهام‌داران خرد این استودیو شود. در آن زمان بانجی اعلام کرد که این سرمایه‌گذاری به آن‌ها کمک می‌کند تا مسیرهای جدیدی را کاوش کنند و جهان‌های جدید بسازند.

استودیو بانجی در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) اعلام کرد، ۲۲۰ نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است که تقریبا معادل ۱۷ درصد از کل کارمندان آن به‌حساب می‌آمدند؛ همچنین ۱۵۵ کارمند دیگر خود را نیز به بخش سونی اینتراکتیو انترتینمنت منتقل کرده است. اگر ادعای آقای گراب مبنی‌بر اینکه تعداد زیادی از کارمندان بانجی روی این دستینی جدید کار نمی‌کنند درست باشد، بنابراین اخراجی‌های این استودیو نباید تاثیر زیادی بر روند ساخت این بازی گذاشته باشد.


منبع: zoomg-371208

برچسب ها
نسخه اصل مطلب