جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > استقلال مثل پرسپولیس برمی‌گردد/ وقت مراقبت اسکوچیچ از تراکتور است

استقلال مثل پرسپولیس برمی‌گردد/ وقت مراقبت اسکوچیچ از تراکتور است

مربی فوتبال باشگاهی کشور با تحلیل عملکرد تیم ها در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفت: سال هاست می توان درباره مدعیان قهرمانی نظر مشترک داد اما امسال فکر می کنم رقابت گسترده تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری سه هفته ابتدایی وارد تعطیلات ۱۴ روزه به دلیل برگزاری بازی‌های ملی شد. همین فرصت برای کارشناسان فوتبال کافی بود تا به تحلیل نتایج و عملکرد تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جاری بپردازند.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد مدعیان سنتی قهرمانی در فصل جاری به بررسی عملکرد تیم‌ها پرداخت. پیشکسوت تراکتور تبریز با اشاره به عملکرد شاگردان دراگان اسکوچیچ در خصوص نحوه نتیجه‌گیری پرسپولیس و استقلال صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

مدعیان قهرمانی ثابت هستند

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به تأثیر مستقیم یارگیری در تعیین هدف تیم‌های حاضر در لیگ بیست و چهارم گفت: چهار تیم همیشگی برای قهرمانی سرمایه گذاری می‌کنند. سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال اگر در بازار نقل و انتقالات نبودند رقم‌های آن‌چنانی که بعضی‌هایش سرسام‌آور بود هم رد و بدل نمی‌شد.

اسدی افزود: همین چهار تیم مدعی ثابت در چند سال اخیر هستند که رقابت بین آنهاست و نمی‌توان دنبال شگفتی دیگری بود.

تراکتور خیلی بهتر از قبل شروع کرد

پیشکسوت تراکتور تبریز با اشاره به دو پیروزی و یک تساوی این تیم در سه هفته ابتدایی تصریح کرد: خیلی بهتر از قبل شروع کرده‌اند. تراکتور در سال‌های گذشته خیلی هزینه کرد تا بتواند بهترین‌ها را جمع کند اما احساس می‌کنم امسال منطقی حرکت کرد تا بهترین‌ها را به صورت استاندارد برای هر پست در اختیار داشته باشد.

او درباره پیروزی پرگل تراکتور مقابل هوادار تاکید کرد: خط حمله تراکتور کاملا سرعتی و با استفاده از تمام فضای موجود بازی می‌کند. به هر حال این تیم مهره‌های باتجربه‌ای گرفته است که اعتماد به نفس تیم را هم افزایش داده‌اند.

اسکوچیچ شناخت کافی دارد

اسدی به نقش مثبت دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور اشاره کرد و گفت: عنصر تجربه اسکوچیچ در لیگ برتر ایران بالاست. او دیگر روحیه بازیکن ایرانی و مدیرش را به خوبی می‌شناسد. زمان آزمون و خطای تراکتور تمام شده بود و این موضوع اهمیت دارد تا بتواند قدم به قدم تراکتور را جلو ببرد.

منبع: mehrnews-6211781

برچسب ها
نسخه اصل مطلب