جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

همان قدر که خرید یک گوشی موبایل باکیفیت حائز اهمیت است، خرید لوازم جانبی مناسب نیز می‌تواند مهم و ضروری باشد. گاهی برخی از کابل‌ها و شارژر‌ها می‌توانند به باکیفیت‌ترین گوشی‌های موبایل هم آسیب بزنند. انتخاب یک قاب بی‌کیفیت برای گوشی هم آن را در معرض شکستن و آسیب دیدن قرار می‌دهد. می‌بینید که چگونه انواع لوازم جانبی می‌توانند طول عمر گوشی موبایل و کیفیت استفاده از آن را افزایش دهند. اگر می‌خواهید بهترین‌ها را انتخاب کنید، خوب است نکات کلیدی را درباره خرید شارژر و کابل موبایل، همچنین خرید قاب و کاور گوشی موبایل بدانید. در این مقاله به برخی از مهم‌ترین‌ها خرید لوازم جانبی موبایل خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید قاب و کاور گوشی موبایل

یکی از پرطرف‌دارترین لوازم جانبی موبایل در همه جای دنیا، قاب و کاور است. ممکن است گمان کنید قاب و کاور با یکدیگر تفاوت دارند و به دو چیز متفاوت اطلاق می‌شوند؛ اما باید بگوییم که کاور با قاب تفاوتی ندارد. قاب یا کاور در قدم اول برای حفاظت از گوشی موبایل استفاده می‌شوند تا در صورت قرار گرفتن در معرض ضربه، آسیبی به موبایل وارد نشود. دومین دلیل خرید قاب و کاور گوشی موبایل، زیبایی و طراحی متنوع آن است. شما می‌توانید انواع گوناگونی از قاب‌ها را پیدا کنید که زیبایی منحصربه‌فردی به تلفن همراهتان می‌بخشند. بیایید برخی از نکات مهم درباره خرید قاب گوشی موبایل را با هم بررسی کنیم.

توجه به جنس قاب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید قاب و کاور گوشی موبایل باید به آن توجه کنید، جنس قاب موبایل است. این روزها از متریال‌های مختلفی برای ساخت این قاب‌ها استفاده می‌شود که می‌توانید بسته به ویژگی‌های مدنظر، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال، قاب‌های سیلیکونی از محبوب‌ترین قاب‌ها هستند که علاوه‌بر حفاظت از موبایل، زیبایی ویژه‌ای هم دارند. قاب‌های سیلیکونی اصل، کثیف نمی‌شوند و درصورتی‌که لکه شوند، می‌توانید به راحتی آن‌ها را پاک کنید. قاب‌های سیلیکونی غیر اصل، چنین قابلیتی ندارند. برای خرید انواع قاب سخت، قاب سیلیکونی اصل، قاب چرمی، قاب شفاف و … می‌بایست به یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل معتبر مراجعه کنید.

در نظر گرفتن ضخامت کاور

ضخامت کاور یکی از مواردی است که میزان حفاظت از موبایل را مشخص می‌کند. برخی از قاب‌ها علی‌رغم زیبایی خاص و منحصر‌به‌فردی که دارند، ضخامت آن‌ها کم است و نمی‌توانند از گوشی موبایل محافظت کنند. خوب است علاوه‌بر توجه به زیبایی، کیفیت قاب را نیز مدنظر داشته باشید. قاب‌های ضخیم‌تر می‌توانند از گوشی موبایلتان حفاظت کنند تا دچار آسیب نشوند. برخی از قاب‌هایی که ضخامت خیلی کمی دارند، عملا کاربردی در مهار کردن ضربات نخواهند داشت.

طراحی و دیزاین قاب

تقریبا مهم‌ترین نکته‌ای که هر یک از ما برای خرید قاب و کاور گوشی موبایل به آن توجه می‌کنیم، طراحی و دیزاین قاب است. این روزها تنوع بی‌نظیری از انواع قاب‌ها تولید می‌شوند که می‌توانید یکی از بهترین‌ها را برای خودتان انتخاب کنید. مهم است که قاب، با جنسیت، سن و سال و استایل شما تناسب داشته باشد. مثلا استفاده از قاب عروسکی برای یک مرد میانسال عجیب به‌نظر می‌رسد!

انتخاب رنگ مناسب

رنگ از دیگر فاکتورهایی است که برای خرید قاب باید به آن توجه شود. تناسب رنگ موبایل با قاب نیز در برخی از مدل‌ها مهم است. البته هیچ اجباری برای خرید رنگ خاصی از قاب وجود ندارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان، رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

لوازم جانبی اصل و باکیفیت را از «موبایلستون» بخرید

در این مطلب هر آنچه که باید درباره راهنمای خرید قاب و کاور گوشی موبایل، همچنین شارژر و کابل موبایل بدانید را برای شما شرح داده‌ایم. بااین‌حال مهم‌ترین نکته، پیدا کردن یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل معتبر است که بتوانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. «موبایلستون» یک مجموعه معتبر و آنلاین برای خرید لوازم جانبی است که خیال شما را از بابت کیفیت محصولات، آسوده خواهد کرد. تمامی لوازم جانبی ارائه شده در این وب‌سایت، اصل و اورجینال هستند؛ به همین خاطر می‌توانید تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید و از کیفیت بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. وب‌سایت موبایلستون به منظور جلب رضایت شما مشتریان گرامی، امکان عودت کالا در بازه ۷ روزه پس از خرید را نیز فراهم کرده است. تنوع کالاها در موبایلستون بسیار زیاد است و قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. همین حالا سری به سایت موبایلستون بزنید‌.

 

منبع: sharghdaily-941868

برچسب ها
نسخه اصل مطلب