جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جزییات تغییر ساعت کاری ادارات این استان‌ها

جزییات تغییر ساعت کاری ادارات این استان‌ها

براساس مصوبه هیات وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات که به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد اجرایی شده بود، در نیمه شهریور به حالت سابق بازمی‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از بازگشت ساعت کاری ادارات استان از پنجشنبه ۱۵ شهریور به روال قبل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، از بازگشت ساعت کاری ادارات استان البرز از ۱۵ شهریور ماه به روال قبل خبر داد و گفت: ساعات کار تمام ادارات استان البرز از پنج شنبه ۱۵ شهریور در روز‌های هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

حدادپور افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان برای کاهش پیک ترافیک صبحگاهی، شروع کار ادارات یک ساعت شناور تعیین شده است. به این ترتیب هر یک از کارمندان به میزان دیرکرد (حداکثر یکساعت) در شروع ساعت کاری موظف است در پایان ساعت کار همان روز نسبت به جبران میزان تاخیر اقدام کند.

ساعت کاری ادارات هرمزگان از ۱۷ شهریور به روال عادی باز می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان امروز سه‌شنبه ۱۳شهریور، گفت: ساعت کار از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا پانزده و ۴۵ دقیقه تعیین شده و تعطیلی پنجشنبه‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

محسن خاکی نهاد افزود: دستگاه‌های خدماتی و امدادی، عملیاتی و ادارات نوبت کاری، مراکز درمانی، نظامی و بانک‌ها مستثنی هستند.

ساعت کاری ادارات دولتی در هرمزگان پیش از این از ۶ تا ۱۳ تعیین شده بود.

منبع: fararu-771192

برچسب ها
نسخه اصل مطلب