جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > هدف جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی توسعه گردشگری است

هدف جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی توسعه گردشگری است

استاندار فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر شیراز گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای در سطح ملی، رونق مسائل فرهنگی و توسعه گردشگری در فارس و کشور است.

محمدهادی ایمانیه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری که قرار است آبان امسال به میزبانی شیراز برگزار شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای در سطح ملی، رونق مسائل فرهنگی و توسعه گردشگری در فارس و کشور است.

ایمانیه از ضرورت برگزاری جلسات مستمر با حضور شورای سیاستگذاری این رویداد سخن گفت و اظهار داشت: این جشنواره باید به صورتی برگزار شود که خاطره‌ای ماندگار در اذهان عموم و شرکت کنندگان ایجاد کند و همچنین نسبت به سایر جشنواره‌های مشابه سرآمد و برتر باشد.

وی اضافه کرد: لازمه تحقق این مُهِم وحدت رویه است پس اختلاف سلیقه‌ها که طبیعی هم هستند باید کنار گذاشته شود و با وحدت رویه و تمرکز بر نقاط قوت به سمت جایگاه برنامه‌ریزی شده حرکت کرد و جایگاه استان را بیش از پیش در حوزه گردشگری ارتقا داد.

استاندار فارس با اشاره بر اینکه برگزاری رویدادهای ملی دستاوردهای متعددی برای استان دارد، افزود: معاون هماهنگی امور گردشگری و مدیر کل میراث فرهنگی استان بناهای تاریخی که در این رویداد فرهنگی مورد استفاده و بازدید قرار می‌گیرند را مشخص و نقاط لازم برای بازسازی را اعلام تا اقدامات مورد نیاز با فوریت انجام شود.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت تشکیل کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی این رویداد ملی نیز تاکید کرد و خواستار تعیین نقش همه دستگاه‌ها، صدا و سیما،سایر رسانه های جمعی و گروهی در حوزه تبلیغات شهری و اقدامات اطلاع رسانی شد و خاطر نشان کرد: یقیناً این جشنواره می‌تواند گوشه‌ای از ظرفیت‌های فارس را معرفی کند.

استاندار فارس همچنین با پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی برگزاری رویدادها، ذیل مجموعه شهرداری شیراز، موافقت کرد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب