جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کابوس استقلال و پرسپولیس تمام شدنی نیست!

کابوس استقلال و پرسپولیس تمام شدنی نیست!

باشگاه النصر عربستان در انتقالی بزرگ مدافع لایپزیش را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه النصر عربستان در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود، محمد سیماکان مدافع فرانسوی را از لایپزیش جذب کرد.

به نقل از ورزش سه محمد سیماکان که فصل گذشته شاگرد لوئیس کاسترو در لایپزیش بود، حالا در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی‌اش برای حضور قدرتمندتر در رقابت‌ها از جذب سیماکان خبر داده است.

گفته می‌شد این مدافع فرانسوی پیش از پیوستن به النصر از چند تیم مطرح اروپایی از جمله بارسلونا، لیورپول و نیوکاسل نیز پیشنهاد داشت اما تیم النصر این بازیکن که ارزش ۵۰ میلیون یورویی دارد را از آلمان به عربستان آورد.

درحالی‌که چند روز پیش رسانه‌های آلمانی از نهایی شدن این انتقال بزرگ خبر می‌دادند و از توافق این بازیکن با النصر می‌نوشتند، امروز این باشگاه با انتشار پستی مشترک با محمد سیماکان در اینستاگرام، این بازیکن جوان را معرفی کرد.

سیماکان ۲۴ ساله فوتبال حرفه‌ای خود را از استراسبورگ شروع کرد و در انتقالی بزرگ در ۲۰ سالگی به لایپزیش پیوست و بیش از صد بازی در این تیم مشهور آلمانی انجام داد.

نکته جالب اینکه حتی این فصل هم در اولین بازی فصل لایپزیش به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی هم داشت اما پیشنهاد وسوسه انگیز النصر باعث شد که او قید بازی در بوندسلیگا را بزند و به لیگ عربستان بپیوندد.

باشگاه النصر با انتشار یک پست مشترک با این بازیکن خرید بزرگ جدید خود را معرفی کرد.

محمد سیماکان در لایپزیش اخیرا در پست دفاع راست به میدان می‌رفت و حالا باید دید در النصر عربستان و به عنوان هم‌تیمی کریستیانو رونالدو چه موقعیتی خواهد داشت.

گفتنی است که النصر عربستان رقیب مشترک استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان است و ابتدا با تیم آبی پوش پایتخت در تهران و اوایل زمستان مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

257 251

منبع: khabaronline-1952875

برچسب ها
نسخه اصل مطلب