جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور/ وضعیت جاده چالوس و جاده‌های شمالی اعلام شد

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور/ وضعیت جاده چالوس و جاده‌های شمالی اعلام شد

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور و همچنین وضعیت راه‌های مسدودشده، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور اعلام شد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد از مسیر شمال به جنوب جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری کشور تا ساعت ۱۱صبح امروز تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های بیلقان و پورکان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ، ولی آباد تا هزارچم و ماسال تا مرزن آباد، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۵ تا ۱۳ در اکثر مقاطع و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و محدوده تونل البرز، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل مبارک آباد تا گالری امامزاده هاشم و پلور تا گزنک و محدوده سه چلاو و  مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پلیس راه آمل، سه راهی چلاو ، وانا و گزنک گزارش شده است.

 ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل کمربندی بومهن تا گیلاوند و محدوده های شهر فیروزکوه و پل سفید، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل کوهین تا شیرین سو و محدوده شهر رودبار و حدفاصل شهران تا امامزاده هاشم و آزادراه تهران - پردیس محدوده های ابتدای آزادراه و تونل شماره ۴ نیز سنگین است.

ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بر اساس این گزارش ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا کمالشهر و محدوده هشتگرد و حدفاصل نظرآباد تا ناصرآباد و محدوده محمدیه نیز سنگین است.

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: شاهد بار ترافیکی سنگین در محورهای کرج به چالوس، آزادراه تهران-شمال و تهران-کرج-قزوین هستیم.

سرهنگ پیمان کرمی، با اعلام خبر، افزایش چشمگیر ترافیک در جاده‌های شمالی کشور، از رانندگان خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت نکات ایمنی، سفر خود را آغاز کنند.

او افزود: به دلیل شروع تعطیلات پایان تابستان و افزایش تقاضا برای سفر به شهرهای شمالی، شاهد بار ترافیکی سنگینی در محورهای کرج به چالوس، آزادراه تهران-شمال و تهران-کرج-قزوین هستیم.

رئیس پلیس راه استان البرز در ادامه در خصوص تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی افزود: به منظور مدیریت بهتر ترافیک، جاده‌های شمالی از ساعت ۲۳ روز ۱۱ شهریور تا ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۱۲ شهریور به صورت یکطرفه از تهران به سمت شمال باز شده‌اند، با این حال، با توجه به حجم بالای تردد، رانندگان باید انتظار ترافیک سنگین را در تمامی محورهای شمالی داشته باشند.

سرهنگ کرمی گفت: پلیس راه از رانندگان درخواست کرده است قبل از سفر، از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها مطلع شوند و برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشند. همچنین، از توقف در حاشیه راه‌ها خودداری کرده و با رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی و استفاده از تجهیزات ایمنی، سفری ایمن و آرام را تجربه کنند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، می‌توانید با سامانه ۱۴۱ و راهور ۱۲۰ تماس بگیرید.
آخرین اخبار از وضعیت جاده چالوس و راه های کشور

تردد از شمال به جنوب در جاده چالوس ممنوع است

مرکز مدیریت راه‌های کشور، وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای شمالی را اعلام کرد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد از محور چالوس و آزادراه تهران–شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های انارک و مجلار و حدفاصل ماسال تا مرزن آباد وجود دارد.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۵ تا ۱۳ در اکثر مقاطع و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و محدوده تونل البرز نیز مشاهده شده است.

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل مبارک آباد تا گالری امامزاده هاشم و پلور تا شاهاندشت و وانا تا بایجان نیز همچنان ادامه دارد.

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل کمربندی بومهن تا گیلاوند و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت محدوده‌های کوهین، یوزباشی، شیرین سو، شهران و امامزاده هاشم وجود دارد.

ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر جاده‌ها و محورها

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل کردان و آبیک تا ناصرآباد و ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم محدوده بعد از تقاطع آزادراه غدیر همچنان وجود دارد.

محورهای مسدود غیرشریانی نیز شامل هشتگرد-طالقان، کمربندی جدید خرانق-یزد، یزد-دربید، فرعی سیاخ دارنگون است.

منبع: sharghdaily-941813

برچسب ها
نسخه اصل مطلب