جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صدای پارالمپیک از رادیو ورزش شنیده می‌شود/ گفت‌وگو با قهرمانان

صدای پارالمپیک از رادیو ورزش شنیده می‌شود/ گفت‌وگو با قهرمانان

مدیر رادیو ورزش با تاکید بر پخش مسابقات پارالمپیک بیان کرد که در ویژه‌برنامه‌های پارالمپیک از پیشکسوتان و کارشناسان متخصص رشته‌های مختلف ورزشی به صورت حضوری و یا تلفنی بهره گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی اصغر احمدی مدیر رادیو ورزش درباره اقدامات این شبکه برای پوشش مسابقات پارالمپیک توضیح داد: طراحی ویژه برنامه‌های پارالمپیک و اختصاص کامل برنامه‌های تخصصی همچون «جهان ورزش» به ویژه با محور ورزش جانبازان و توانیابان، «همیشه با ورزش»، «باشگاه خبر» به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از جمله اقدامات برای رقابت‌ها است. همچنین دعوت از گزارشگران و کارشناسان مجرب و مورد اقبال مخاطبان برای گزارش لحظه به لحظه رقابت‌های ورزشکاران ایرانی و پاسخگویی کامل و سریع به نیاز مخاطبان اولویت اصلی این شبکه رادیویی است و تلاش کردیم به نحو مطلوب مسابقات پارالمپیک را پوشش بدهیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شبکه رادیویی ورزش از ماه‌ها قبل با ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ شده بودند، گفت‌وگوهای متعددی را در طول مدت زمان آماده‌سازی، انجام‌ داده و پخش کرده است. همین رویه را تا زمان انجام رقابت‌ها و پس از مسابقات ادامه خواهد داشت، حتی پس از بازگشت ورزشکاران به میهن عزیزمان با دعوت در برنامه‌های تخصصی شبکه رادیویی ورزش به بررسی عملکرد این ورزشکاران با حضور خود این ورزشکاران و مربیان و مسئولین فدراسیون خواهد پرداخت.

احمدی تصریح کرد: سعی می‌کنیم به عنوان یک شبکه تخصصی گفت‌وگوهای شنیدنی آماده کنیم که مورد توجه اهالی ورزش قرار بگیرد. البته در خصوص مصاحبه با ورزشکاران در حین رقابت‌ها و یا بلافاصله پس از آن، محدودیت‌های امنیتی از طرف کشور میزبان و یا ملاحظات حرفه‌ای مربیان وجود دارد که گزارشگران اعزامی رادیو ورزش حتی الامکان این مأموریت را نیز به شکل حرفه‌ای و در راستای تأمین نظر مخاطبان انجام خواهند داد.

منبع: mehrnews-6213387

برچسب ها
نسخه اصل مطلب