جستجو
رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدئو) پزشکیان: وعده‌ای نمی‌دهم که پولی برای اجرای آن نباشد

(ویدئو) پزشکیان: وعده‌ای نمی‌دهم که پولی برای اجرای آن نباشد

پزشکیان گفت: نوکر و خدمتگزار مردم هستیم، اینکه اینجا در محافظت کامل هستم برایم سخت است و دوست دارم در میان مردم باشم. اینکه در میان مردم کوچه و خیابان باشم بیشتر عشق میکنم تا اینکه در جایی چنین تمیز و با کلی محافظ دور و برت باشم.

سفر‌های استانی را آغاز خواهیم کرد، ۲ مساله است، ما به عنوان دولت بودجه را به مجلس می‌بریم و مجلس آنرا تصویب می‌کند، من به عنوان رئیس جمهور به استانی می‌روم و وعده می‌دهم کاری را انجام دهم، اما پول آن کجاست؟ نتیجه این است که ۳۰ تا ۴۰ هزار پروژه کلنگ خورده است و میلیارد‌ها سرمایه بر زمین مانده، اما قابل بهره‌برداری نیست و شاید هنگامی به بهره‎‌برداری برسد که از حیز انتفاع خارج شود.

اینکه باید بین مردم باشیم، شکی در آن نیست، اما اینکه وعده‌هایی بدهیم که پولی برای آن نداریم، از ابتدا گفتم که وعده‌ای نمی‌دهم که نتوانم عمل کنم. می‌خواهیم با مردم صادق باشیم، خیلی از پروژه‌ها را کلنگ زدیم که نشده است و اگر بخواهم همان راه را بروم منطقی نیست.

نوکر و خدمتگزار مردم هستیم، اینکه اینجا در محافظت کامل هستم برایم سخت است و دوست دارم در میان مردم باشم. اینکه در میان مردم کوچه و خیابان باشم بیشتر عشق میکنم تا اینکه در جایی چنین تمیز و با کلی محافظ دور و برت باشم.

تلاش میکنم برای همه کسانی که دلشان برای این کشور و آرزو‌ها و باور‌ها می‌تپد، دست به دست آن‌ها دهیم و صادقانه در خدمت مردم باشیم.

منبع: fararu-770268

برچسب ها
نسخه اصل مطلب