جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سرقت با جعل عنوان پلیس

سرقت با جعل عنوان پلیس

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهمان با جعل عنوان پلیس دست به اعمال مجرمانه می‌زدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهمان با جعل عنوان پلیس دست به اعمال مجرمانه می‌زدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی توضیح داد: این پرونده پس از شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلتش توسط 2 فرد ناشناس که خود را مامور پلیس معرفی کرده بودند، در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با بررسی اظهارات شاکی و تحقیقات میدانی، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد چندین فقره سرقت مشابه در مناطق "آزادی" و "تهرانسر" تهران  رخ داده است.

وی افزود: در تحقیقات شبانه‌روزی و با تشکیل تیم‌های ویژه و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد،  متهمان با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی و با استفاده از لباس فرم پلیس و به بهانه‌های واهی مانند دستور قضائی یا تخلفات رانندگی، موتورسیکلت‌ها را متوقف و آنها را سرقت می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان باعث شد تا 2  سارق دستگیر شوند، تصریح کرد:  در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و متهمان نیز به سرقت 5 دستگاه موتورسیکلت دیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تاکید بر اینکه پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد می‌کند، از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند، هوشیار باشند و مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: etemadonline-673084

برچسب ها
نسخه اصل مطلب