جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > شورا و شهرداری گام‌های بلندی برای توسعه شیراز برداشته‌اند/گسترش مترو راهبرد اصلی است

شهردار مطرح کرد:

شورا و شهرداری گام‌های بلندی برای توسعه شیراز برداشته‌اند/گسترش مترو راهبرد اصلی است

شهردار با بیان اینکه شورای اسلامی و شهرداری گام‌های بلندی برای توسعه کلانشهر شیراز برداشته‌اند که ادامه خواهد داشت، گفت: مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت پروژه‌های متعددی را افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند.

محمدحسن اسدی در جمع عزاداران موکب انصارالمهدی(عج) شهرک سعدی هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای شهرک سعدی را گرامی داشت.

وی در این مراسم‌ معنوی که محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) و جمعی مدیران شهرداری شیراز همچنین شهروندان و خانواده‌های شهدا حضور داشتند، به فعالیت شبانه‌روزی مدیریت شهری اشاره و بیان کرد: یکی از اقداماتی که به‌طور ویژه در حال انجام است، گسترش و تقویت شبکه مترو و احداث خطوط چهارگانه آن به‌عنوان راهبردی اصلی بوده که شهروندان ادامه خط ۲ مترو و ساخت ایستگاه‌های آن را در همین منطقه نیز شاهد هستند.

 شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره‌ به دیگر اقداماتی که در منطقه ۳ که تقریبا در مجاورت شهرک سعدی قرار دارند، پرداخت و گفت: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی نظیر عملیات لوله‌گذاری محور دروازه قرآن، تعریض پل سلمان فارسی و سیل‌بند سعدی که باعث جلوگیری از تکرار حوادث سیل مهیب است، ازجمله اقدامات برای رفاه شهروندان است.

 اسدی با تاکید براینکه در هیچ یک از شهرهای کشور این حجم از پروژه تعریف و اجرایی نشده است، پیگیری و احداث پایانه  سعدی و تملک مسیر سعدی-خرامه جهت تعریض آن را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری برای رفاه مردم دانست.

وی به گام‌های بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در راستای توسعه این کلان‌شهر اشاره و بیان کرد: مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت یک بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی پروژه را افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند و این درحالی‌است که در دهه فجر سال گذشته بسته ۵۰ همتی را رونمایی شده است 

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب