جستجو
رویداد ایران > استان ها > افزایش ظرفیت انتقال برق با سرمایه 450 میلیارد تومان

افزایش ظرفیت انتقال برق با سرمایه 450 میلیارد تومان

افزایش ظرفیت انتقال برق با سرمایه 450 میلیارد تومان
مدیر انتقال انرژی برق استان قم گفت: در بخش انتقال نیروی برق استان طرح‌های متعددی در حوزه ایجاد پست‌های جدید و افزایش ظرفیت خطوط انتقال با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است.


به گزارش رویداد ایران-قم، علی‌اکبری رودسرایی در نشست خبری مسئولان آب و برق استان که به مناسبت هفته صرفه جویی آب و برق برگزار شد، اظهار کرد: طول مدار انتقال استان بیش از ۱۴۵ کیلومتر است که با تلاش مستمر کارشناسان این حوزه به‌روزرسانی می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در زمان پیک میزان مصرف برق در قم به ۹۵۲ مگاوات برسد که با همکاری مردم این رقم قبل کاهش است.

رودسرایی ادامه داد: سرمایه‌گذاری کلانی برای ایجاد زیرساخت‌ها در بخش انتقال و توزیع نیروی برق استان صورت گرفته است و اگر صرفه‌جویی در اوج پیک مصرف توسط مردم رعایت شود، نیازی نیست که مجدد سرمایه بسیار زیادی برای توسعه شبکه انتقال برای پاسخگویی به مصرف پیک هزینه شود.

وی بیان کرد: در بخش انتقال نیروی برق استان طرح‌های متعددی در حوزه ایجاد پست‌های جدید و افزایش ظرفیت خطوط انتقال با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیر امور انتقال نیروی برق قم ابراز کرد: همکاران ما در تلاش هستند تا برای لحظه‌ای برق مشترکان قطع نشود، در برخی اوقات هم ممکن است حوادث غیرمترقبه موجب قطع برق شود.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب