جستجو
رویداد ایران > رویداد > محتوای پس از عرضه Test Drive Unlimited - Solar Crown رونمایی شد

محتوای پس از عرضه Test Drive Unlimited - Solar Crown رونمایی شد

شرکت Nacon و استودیو KT Racing با پخش تریلر جدیدی از محتواهای سال اول بازی Test Drive Unlimited - Solar Crown رونمایی کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو KT Racing با پخش تریلر جدیدی از محتوای پس از عرضه بازی Test Drive Unlimited - Solar Crown رونمایی کرده است. در این ویدیو گیوم گینه (کارگردان) و الن جارنیو (مدیر نوآوری) جزئیات بیشتری از محتواهای سال اول بازی را به اشتراک گذاشتند. گیمرها می‌توانند منتظر محتواهای بیشتری نظیر فعالیت‌ها، خودروها و پاداش‌ها باشند که در قالب به‌روزرسانی‌های فصلی به بازی اضافه می‌شوند.

تماشای ویدیو در یوتیوب

گیمرهای رقابت‌طلب با شروع فصل اول بازی Test Drive Unlimited - Solar Crown در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ (۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴) می‌توانند برای افزایش رتبه، جمع‌آوری امتیاز Solar Points و صعود به بالاترین جایگاه‌های جدول امتیازات جهانی در یک‌سری مسابقه و چالش‌های پرهیجان شرکت کنند. این فصل شامل ۲۵ سطح رایگان Solar Pass است که جوایز مختلفی ازجمله لوازم تزئینی و خودروهای منحصربه‌فرد را دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

دومین فصل بازی Test Drive Unlimited - Solar Crown در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۳ (۲۴ دسامبر ۲۰۲۴) آغاز می‌شود. در این فصل ایبیزا، یکی از خاطره‌انگیزترین مکان‌های Test Drive Unlimited 2 باشکوه‌تر از همیشه بازمی‌گردد. گیمرها می‌توانند در ایبیزا و حومه این شهر به رقابت بپردازند که تجربه متفاوتی نسبت‌به جزیره هنگ کنگ را رقم می‌زند. علاوه‌براین بازیکن‌ها می‌توانند انتظار Solar Pass، پاداش و خودروهای جدیدی را نیز داشته باشند.

فصل سوم بازی تست درایو آنلیمیتد - سولار کراون حول درگیری بین گروه Sharp (که اعضایش خود را سرآمد کارآزمودگی و تجملات می‌دانند) و گروه Street (گروهی جنجالی و برخی اوقات افراطی که می‌خواهند مشهور شوند) در سراسر جزیره هنگ کنگ و ایبیزا  می‌چرخد. محتوای فصلی دیگری نیز در فصل سوم انتظار طرفدارها را می‌کشند.

در فصل چهارم و نهایی سال اول Test Drive Unlimited - Solar Crown نیز Casino، یکی از مکان‌های محبوب TDU2 به بازی اضافه می‌شود. این مکان به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا ارز درون بازی خود را در فعالیت‌های مختلفی خرج کنند. افزون‌براین بازیکن‌ها می‌توانند در این مکان خودروها، لوازم تزئینی و جوایز منحصربه‌فردی برنده شوند.

به‌روزرسانی‌های دیگری در سال اول عرضه Test Drive Unlimited - Solar Crown منتشر خواهند شد که تجربه بازی را بهبود می‌بخشند. استودیو KT Racing وعده پشتیبانی طولانی از بازی را داده است و بازخوردها و درخواست‌های طرفداران را بررسی می‌کند؛ بنابراین در آینده می‌توان انتظار راه‌یابی محتوای جذابی به بازی را داشت.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۲ سپتامبر) دردسترس کاربران کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. نسخه‌های کنسولی با دو حالت گرافیکی عرضه می‌شوند: حالت Performance امکان تجربه بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و حالت Quality امکان تجربه بازی با رزولوشن 1440p و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. 

منبع: zoomg-371087

برچسب ها