جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > مناقصه طرح سورتمه شهربازی گرگان‌دوباره به صحن شورای شهر گرگان رفت

مناقصه طرح سورتمه شهربازی گرگان‌دوباره به صحن شورای شهر گرگان رفت

جلوگیری از مستهلک شدن‌۲۰۰ میلیارد تومان دارایی مردم گرگان با ورود دادستان مرکز استان گلستان؛ مناقصه طرح سورتمه شهربازی گرگان‌دوباره به صحن شورای شهر گرگان رفت

در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر مستهلک شدن تجهیزات سورتمه شهر بازی مدرن گرگان‌، دادستان مرکز استان‌امروز  از محل این پروژه در منطقه هزارپیچ گرگان‌بازدید کرد.

با ورود دستگاه قضایی و نشست دادستان مرکز استان گلستان و شنیدن مباحث کارشناسان؛  اعضای شورای شهر گرگان تصمیم‌گرفتند بار دیگر به اجرای مناقصه سورتمه رأی دهند.
محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان گلستان در این جلسه پس از شنیدن مباحث کارشناسی گفت: راهی به جز اینکه در اجرای این پروژه روبه‌جلو برویم نداریم زیرا  تأخیر در اجرای این پروژه و تعطیلی سبب خسارت به بیت‌المال می‌شود.

اسپانلو افزود:  ارزش تجهیزات سورتمه گرگان که در زمان‌خرید ۴۰ میلیارد تومان بود امروز به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و تعلل در اجرای این پروژه  افزایش هزینه‌های آن را در بردارد.

وی گفت: اگر اعضای شورای شهر توان اجرا این پروژه را نداشتند چرا ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: هر روز تأخیر در اجرای این پروژه، زیان به بیت‌المال است و در دو هفته گذشته در این خصوص با مطالبات مردمی مواجه بوده ایم.
وی در ادامه به دیگر طرح های اقتصادی در شهر گرگان‌اشاره کرد و گفت: طبق بررسی ها پاساژ امیر در قلب شهر با ۱۵۰ باب تجاری حدود ۲۰ سال است متوقف مانده است.

اسپانلو بیان کرد: ۱۰ سال است فروشگاه اسکای‌مون در چهارطبقه ساخته شده ولی به دلیل اختلافات مالی با شهرداری متوقف شده است این در حالیست   که شهرداری عنوان می‌کند این مسئله قابل‌حل است، سرمایه‌گذاران این فروشگاه می‌گویند می‌توانند دو هزار نفر اشتغال ایجاد کنند.

وی افزود: مسئولان شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری باید کلان فکر کنند، سورتمه مسئله مهمی است و ما خود را موظف می‌دانیم این مسئله را پیگیری کنیم، ما نمی‌توانیم در خصوص تصمیمات شورای اسلامی شهر دخالت کنیم؛ ولی آنها علاوه بر اینکه باید پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی باشند باید پاسخگوی مردم نیز باشند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب