جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ادارات این استان فردا تعطیل هستند

ادارات این استان فردا تعطیل هستند

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات این استان فردا (پنجشنبه) هشتم شهریورماه جاری به علت تداوم گرما و صرفه جویی در مصرف تعطیل شد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و شرایط اضطرار و برای حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) فردا (پنجشنبه) تعطیل هستند.

به گزارش ایرنا، در ادامه اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های مذکور فردا (پنجشنبه) با نظر شورای هماهنگی ذیربط تعیین می‌شود و شعب منتخب استان مرکزی در روز پنجشنبه فعال است.

در این اطلاعیه گفته شده است: ️تعطیلی پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان با نظر مدیر مربوطه است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات عالی آموزش استان دولتی و غیردولتی با توجه به دایر بودن کلاس‌های درس در ترم تابستان و سایر موارد با حوزه‌های دانشجویی با تشخیص مدیر واحد است.

در این اطلاعیه گفته شده است: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را پیش‌بینی کنند و از عموم مشترکین برق انتظار است، همراهی لازم را به منظور مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

منبع: fararu-768928

برچسب ها
نسخه اصل مطلب