جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > پرچمدار تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در سرزمین برادری باشیم 

رئیس حوزه هنری گلستان:

پرچمدار تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در سرزمین برادری باشیم 

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: در تولید محتوا توجه ویژه ای به قابلیت‌های بومی گلستان شده است.

سید حسام بنی فاطمه در ۳۸ مین نشست هیات اندیشه ورز استان ویژه برنامه ریزی گرامیداشت هفته وحدت در گلستان گفت: پرچمدار تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در سرزمین برادری و خصوصا بین اهل سنت و تشیع استان باشیم.
وی افزود: در حوزه هنری با شناخت زیست بوم به قابلیت‌های بومی در تولید محتوا توجه ویژه ای شده و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی با زبان هنر در دستور کار قرار دارد.
رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی، گفت: این نهاد هنری با عملکرد برجسته خود به زبان هنر در بخش مردمی‌سازی و ساخت فیلم های مستند و نماهنگ های مناطق هدف و راه اندازی فضای آموزش هنری برای این مناطق در مرکز رشد هنری سرزمین برادری، توانست جایگاه ویژه‌ای در میان دستگاه‌های اجرایی استان به دست آورد و مورد تجلیل قرار گیرد.
بنی فاطمه از برگزاری مهرواره شعر وحدت سرزمین برادری بصورت ملی در گرگان خبر داد و گفت: دهمین مهرواره ملی شعر وحدت سرزمین برادری به صورت ملی در ۲ بخش شعر فارسی و ترکی و همچنین گویش های بومی و محلی در استان گلستان برگزار می شود.
وی افزود: اختتامیه مهرواره در هفته وحدت با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و شعرای شاخص ملی و استانی منتخب برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب