جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت با روش‌های پیچیده مهندسی احداث می‌شود

رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز عنوان کرد؛  

تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت با روش‌های پیچیده مهندسی احداث می‌شود

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در اجرای تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت از پیچیده‌ترین فنون مهندسی به‌منظور استحکام سازه بهره می‌گیریم، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد تردد ایمن شهروندان و تسهیل عبور و مرور در این منطقه خواهیم بود.

علی‌حسین عباسی از پیشرفت تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت در شرایط وِیژه آب‌وهوایی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این پروژه فراتر از برنامه زمان‌بندی شده به بهره‌برداری برسد. 

وی از انجام عملیات بتن‌ریزی بر قسمتی از مهم‌ترین عرشه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت خبر داد و افزود: در پایان مردادماه یکی از اصلی‌ترین و مشکل‌ترین قسمت‌های بتن‌ریزی در عرشه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت به حجم حدود ۶۰۰ مترمکعب با موفقیت به انجام رسید.

به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز؛ ارتفاع عرشه این پروژه از کف رودخانه بیش از ۱۶ متر است و این امر اجرای پروژه را با مشکلاتی روبرو ساخته بود.

 

عباسی با اشاره به این موضوع که در اجرای تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت از پیچیده‌ترین فنون مهندسی به‌منظور استحکام سازه بهره می‌گیریم، بیان کرد: ترکیبی از اسکافلد و کفراژبندی به متراژ ۱۸۰۰ مترمکعب در این پروژه انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی  بر پیشرفت این پروژه افزود: کارکنان سختکوش سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با درنظر گرفتن تمامی موارد ایمنی نسبت به اجرای بخش‌های مختلف پروژه اهتمام دارند.

عباسی گفت: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت بدون هیچ وقفه‌ای فراتر از برنامه زمان‌بندی شده به انجام برسد و با بهره‌برداری از این پروژه شاهد تردد ایمن شهروندان و تسهیل عبور و مرور در این منطقه پر ازدحام از کلا‌ن‌شهر شیراز باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب