جستجو
رویداد ایران > رویداد > واکنش منتقدین به بازی Star Wars Outlaws

واکنش منتقدین به بازی Star Wars Outlaws

ساعاتی پیش نمرات بازی Star Wars Outlaw منتشر شد و به‌نظر می‌رسد که با محصولی سرگرم‌کننده از شرکت یوبیسافت طرف هستیم.

درحالی‌که مدت زیادی تا عرضه بازی Star Wars Outlaws باقی نمانده، منتقدان ساعاتی پیش و بعد از تجربه بازی به‌مدت یک هفته، حالا نظرات و بررسی‌های خود را منتشر کرده‌اند. بازی مورد بحث از استودیو Ubisoft Massive با وعده‌هایی همچون اعطای آزادی عمل قابل‌توجه به‌بازیکن و ارائه تجربه‌ای منحصر به‌فرد با محوریت زندگی در زیر پوست جهان خوش رنگ و لعاب جنگ ستارگان، پس از پشت سر گذاشتن حواشی و بحث‌های اینترنتی پرتعدادی که پیرامون‌ آن شکل گرفت، حالا به‌پنجره زمانی انتشارش رسیده است.

در بازی Star Wars Outlaws با «کای وس» همراه می‌شویم. دختری شجاع و جان‌سخت که همراه‌با دستیار بامزه‌اش یعنی نیکس، خلافکاری درجه یک در پهنه‌ی کیهان به‌شمار می‌رود. کای وس در جریان یکی از عملیات‌های مزدورانه‌اش با محوریت سرقت از کارتل Zerik Besh، به‌دام می‌افتد و با دردسر بزرگی مواجه می‌شود. دردسری که زندگی او را برای همیشه تغییر داده و ماجرایی خطیر را برای دخترک و دستیار بامزه‌اش پدید می‌آورد. حالا به‌سراغ دیدگاه منتقدان برویم تا ببینیم که محصول جدید یوبیسافت از دید منتقدان جریان اصلی صنعت بازی، چگونه توصیف شده است.

Star Wars Outlaws

  • سازنده: یوبیسافت Massive
  • ناشر: یوبیسافت
  • پلتفرم: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | ایکس، کامپیوتر
  • تاریخ انتشار: ۹ شهریور

زومجی: نمره ۷.۵ از ۱۰

بازی Star Wars Outlaws یک ویدیوگیم جهان‌بازِ جمع‌جور، دوست‌داشتنی و بسیار سرگرم‌کننده است که با وجود مشکلاتش، آن را به‌دوست‌داران بازی‌های جهان‌باز داستان‌محور توصیه می‌کنم. اثری که هرگز نمی‌توانیم ایرادهای جدی‌اش را نادیده بگیریم. بازی جدید تیم Ubisoft Massive با عبور از الگوهای روتین اساسنیز کرید و فارکرای که مثل ویروس به جان تقریبا تمام بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت افتاده بودند، از دیگر ویدیوگیم‌های امتحان‌پس داده این ژانر الگو می‌گیرد و از دل فقدان خلاقیت، به‌سوی فرار از کلیشه‌ها پل زده و من را به یاد بازی Immortals Fenyx Rising می‌اندازد. شک ندارم که اگر سازندگان بازی بتوانند ضعف در مقوله سندباکس و تعامل‌پذیری محیط درکنار مشکلات مربوط‌به کاوش در فضای میان‌ستاره‌ای را حل کنند، دنباله Outlaws تجربه‌ای بی‌نقص خواهد بود.

وبسایت VGC: نمره ۸ از ۱۰

شاید بازی Star Wars Outlaws برنده جوایز GOTY (برترین‌های سال) نشود اما فاتح قلب بازیکنان خواهد شد.

آی‌جی‌ان: نمره ۷ از ۱۰

بازی Star Wars Outlaws یک ماجراجویی سرقت-محور بین‌کهکشانی با مکانیزم‌های کاوش عالی است؛ اثری که زیر سایه مخفی‌‌کاری بدون عمق، مبارزات تکراری و باگ‌های بسیار زیاد (در زمان عرضه) قرار گرفته است.

یوروگیمر: نمره ۴ از ۱۰

در مقام قیاس، بازی Star Wars Outlaws از مخفی‌کاری چندلایه سری بتمن آرکام، گزینه‌های سیستم‌-محور سری Dishonored، کشتار بی‌امان سری اساسینز کرید، کاریزما و بهینگی سری آنچارتد، انیمیشن‌های سیال از سری Horizon و لذت پلتفرمینگ در مجموعه Star Wars Jedi بی‌بهره است.

وبسایت VGC: نمره ۶ از ۱۰

بازی Star Wars Outlaws محصولی در سبک و سیاق آنچارتد است که در حد پتانسیل خود ظاهر نمی‌شود. کای و نیکس در قصه‌ای خوش ریتم و جذاب می‌درخشند اما مکانیزم‌های گنگ-محور و کلیت بخش داستانی ناقص به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌تان پیرامون نمرات بازی را برای زومجی بنویسید.

منبع: zoomg-371002

برچسب ها