جستجو
رویداد ایران > رویداد > تصاویر جدید فیلم Superman دوست سوپرمن را نشان می‌دهند

تصاویر جدید فیلم Superman دوست سوپرمن را نشان می‌دهند

جیمز گان به‌تازگی دو تصویر جدید از فیلم Superman را منتشر کرده که تمرکز این دو تصویر روی نمایش دوست سوپرمن است.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دی سی (چپتر اول)

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن مدتی پیش به پایان رسید. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم شده است. به‌تازگی جیمز گان تصاویر جدیدی از فیلم Superman را منتشر کرده است که در این تصاویر می‌توان برای اولین‌بار شخصیت جیمی اولسن با بازی اسکایلر گیزوندو را مشاهده کرد. او به مناسبت اولین حضور این شخصیت در دنیای کمیک دی سی در سال ۱۹۴۱ این تصاویر را منتشر کرده است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش مستر تریفیک، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت، ترنس رزمور در نقش اوتیس، بک بنت در نقش استیو لامبارد، میکیلا هوور در نقش کت گرانت و کریستوفر مک‌دونالد در نقش ران تروپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد.

منبع: zoomg-371008

برچسب ها