جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از یکهزار میلیاردریال پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت

شهردار گرگان خبر داد:

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از یکهزار میلیاردریال پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت

سیدمحمدرضا سیدالنگی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: شهرداری گرگان در هفته دولت امسال پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی متنوعی را در مناطق مختلف شهر گرگان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها را آغاز می‌کند.

شهردار گرگان گفت: بودجه هزینه شده شهرداری در پروژه‌های هفته دولت امسال بیش از یکهزار و 80 میلیارد ریال است که بیش از 630 میلیارد ریال آن مربوط به پروژه‌های افتتاحی و 450 میلیارد ریال مربوط به پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در این ایام آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تفکیک پروژه‌های شهرداری در هفته دولت افزود: از مجموع 15 پروژه قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی، 9 پروژه در بخش‌های زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک، سه پروژه در حوزه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و دو پروژه نیز در بخش حمل و نقل عمومی است.

سیدالنگی به مهم‌ترین پروژه‌های قابل بهره برداری توسط شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از 400 هزار مترمربع آسفالت معابر شهری با 250 میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از 20 هزار متر جدول‌کشی و کانال‌های هدای آب‌های سطحی با اعتبار 200 میلیارد ریال و افتتاح پارک کاوش به مساحت 15 هزار مترمربع و با صرف بودجه 30 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال همچنین از تجهیزات مدیریت بحران ( حفاظت فردی)، خودروی اطفای حریق، تجهیز نردبان بلند 30 متری آتش نشانی، سه دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه تاکسی آتش نشان رونمایی می‌شود.

شهردار گرگان اعلام کرد: پل سواره‌رو بر روی رودخانه قلعه‌حسن، سایت ورزشی شهرک زیتون، سایت ورزشی قلعه حسن، سایت ورزشی پارک فجر در شهرک امام (ره)، دو پل عابر بر روی رودخانه جمهوری و دوربرگردان خیابان شهید صیادشیرازی 52 از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب