جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > روند ساخت سریال‌های جدید تلویزیون؛ از «پایتخت 7» تا «ماه عسل»

روند ساخت سریال‌های جدید تلویزیون؛ از «پایتخت 7» تا «ماه عسل»

تلویزیون مدت‌هاست در سریال‌سازی، عرصه را به پلتفرم‌ها واگذار کرده و تلاشی برای پیشی گرفتن از این رقبای پروپاقرص نمی‌کند. با اینحال به نظر می‌رسد مدیران تلویزیون با بازگرداندن «پایتخت»، قصد ایجاد تغییر دارند و حالا هم فهرستی از سریال‌های جدید این رسانه منتشر شده است؛ سریال‌هایی که کارگردانانی چون منوچهر هادی، پرویز شیخ طادی، محمد رضا خردمندان و… در حال ساخت آن‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا فهرستی از سریال‌های جدید تلویزیون منتشر کرده است. در این فهرست، سریال‌هایی مثل «رویان» به کارگردانی شکیل مظفری، «عفیف» به کارگردانی محمود معظمی، «تانک‌خورها» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، «ماه عسل» به کارگردانی منوچهر هادی، «قرارگاه سری نصرت» به کارگردانی مهدی جعفری،«بوقچی» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده، «پردیسان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، «مسیر اصلی» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجلال سیدحاتمی و «هشت‌پا» به کارگردانی احمد معظمی دیده می‌شود.

محمود معظمی، منوچهر هادی، محمدرضا آهنج، پرویز شیخ‌طادی، محمدرضا خردمندان، سیدجمال سیدحاتمی و احمد معظمی از جمله کارگردان‌هایی هستند که تجربه زیادی در ساخت فیلم و سریال داشته‌اند و می‌توانیم به پرمخاطب شدن آثار آنها در تلویزیون امیدوار باشیم.

آرش مجیدی و سروش جمشیدی در نمایی از سریال «تانک خورها»

منوچهر هادی بعد از ساخت چند سریال در شبکه نمایش خانگی، به تلویزیون آمده و درحال ساخت سریال «ماه عسل» است. این سریال کمدی با بازی اکبر عبدی، یوسف تیموری، مریم مومن، الهام حمیدی و … با موضوع ازدواج ساخته شده.

محمدرضا آهنج، کارگردان پرکار تلویزیون به تازگی تصویربرداری سریالی به نام «پردیسان» را شروع کرده. هنوز فهرستی از بازیگران آن منتشر نشده است.

محمدرضا خردمندان بعد از ساخت سه سری سریال «از سرنوشت»، اخیرا تولید سریال «مسیر اصلی» را به پایان رسانده است. این سریال با بازی امیرعلی دانایی، ساناز سعیدی، محمد نادری، زهرا داوونژاد و …. تولید شده است.

مریم مومن در نمایی از سریال «رویان»

تصویربرداری سریال «هشت‌پا» به کارگردانی احمد معظمی هم به پایان رسیده است. این سریال با موضوع مبارزه با مواد مخدر ساخته شده و سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی و … از بازیگران این سریال هستند.

اما مهمترین پروژه در دست تولید تلویزیون فصل هفتم «پایتخت» است که به تازگی تصویربرداری آن در شهرستان شیرگاه آغاز شده است. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم قرار است برای نوروز سال آینده آماده پخش شود.

باید دید با شروع پخش این سریال‌ها وضعیت تلویزیون بهتر خواهد شد یا خیر.

منبع: فیلم نیوز

منبع: faradeed-203216

برچسب ها
نسخه اصل مطلب