جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > هفته دولت 41 طرح در شهرك‌ها و نواحي صنعتي فارس افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

هفته دولت 41 طرح در شهرك‌ها و نواحي صنعتي فارس افتتاح می‌شود

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس گفت: برای بزرگداشت هفته دولت، 41 طرح زيرساختي و صنعتي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سید مسعود عظیمی دوشنبه 5 شهریور، اعتبار هزینه شده برای 41 طرح صنعتی و زیرساختی را بیش از 4710 ميليارد ريال اعلام و اضافه کرد: از کل طرح‌های مدنظر برای هفته دولت، 12 طرح صنعتي و توليدي است كه با سرمايه گذاري 3860 ميليارد ريالی آماده و زمینه‌ اشتغال 300 نفر را فراهم کرده است.

وی این طرح‌ها را شامل تولید موتورسیکلت در شهرک صنعتی چنارشاهیجان، بسته بندی میوه و خرما در جهرم، بسته‌‌بندی گوشت در مُهر، تولید سبد میوه در میمند، تولید شیره خرما، لواشک و پوره میوه در سپیدان، تولید نبات در مرودشت، تولید پودر، نوشیدنی و ژل آلورا، نوار آبیاری و لوازم خانگی در لامرد و ... ذکر کرد.

عظیمی با اشاره به 29 طرح زیرساختی آماده بهره‌برداری در هفته دولت، اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را 850 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: تامين آب شهرك‌هاي صنعتي فتح آباد مرودشت، فيروزآباد، داراب، گراش، خرمبيد، ني ريز و بيضا، زيرسازي معابر و آسفالت و تامين راه دسترسي شهرك‌ هاي صنعتي كوهچنار، كازرون، شيراز و سپيدان و همچنین سه پروژه تامين گاز شهرك صنعتي سپيدان، پروژه هاي روشنايي معابر و تامين برق شهرك‌هاي صنعتي استهبان، گراش، شيراز، ني ريز، آباده طشك، لار، خرمبيد، سپيدان و فتح آباد مرودشت، پروژه مخابراتی و خط انتقال فيبر نوري شهرك صنعتي قيروكارزين و پروژه شبكه داخلي فاضلاب شهرك روزبدان فيروزآباد، جزو این طرح‌ها است.

انتهای پیام

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب