جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پیروزی تیم فوتبال بانوان خاتون بم در اولین دیدار

پیروزی تیم فوتبال بانوان خاتون بم در اولین دیدار

تیم فوتبال خاتون بم در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال خاتون بم از ساعت ۱۵:۳۰ در نخستین بازی خود در رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آرتی‌سی بوتان قرار گرفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دقیقه بیست و هفت بازی و در حالی که از هر جهت شاگردان مرضیه جعفری تیم برتر میدان بودند با اشتباه مهدیه مولایی حریف گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقایق سی و سه این بازی اما حمله خوب بازیکنان خاتون این تیم را نیز صاحب گل کرد تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک - یک دو تیم به پایان برسد.

نیمه دوم این بازی با حملات هر دو تیم آغاز شد اما اینبار شاگردان جعفری بودند در که دقیقه پنجاه و سه دروازه حریف مجدداً با گلزنی دختران ایران باز شد. در ادامه این دیدار باز این نمانیده ایران بود که بازی خوبی را به نمایش گذاشت و دو بر یک موفق شد از شد آرتی سی بوتان عبور کند.

رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان آسیا در جریان است و تیم خاتون بم به عنوان تنها نماینده ایران در گروه D این رقابت‌ها با تیم‌های آرتی سی بوتان و کیچه هنگ کنگ همگروه است. شاگردان جعفری شنبه دهم شهریور از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در دومین دیدار خود مقابل نماینده هنگ کنگ به میدان خواهند رفت.

منبع: mehrnews-6206802

برچسب ها
نسخه اصل مطلب